۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۵

مجمع عمومی فدراسیون مهرماه برگزار می‌شود؛

درخواست کفاشیان از سفیر سازمان ملل متحد برای دریافت یک میلیون دلار فوتبال

درخواست کفاشیان از سفیر سازمان ملل متحد برای دریافت یک میلیون دلار فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در نشست با سفیر سازمان ملل متحد، مذاکراتی برای آزادسازی یک میلیون دلار بلوکه شده فوتبال داشته است. همچنین در این نشست قرار شد این مسئله از سوی یونسکو پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: معمولا در 6 ماهه دوم سال مسابقات تیم‌های ملی به صورت فشرده برگزار می‌شود و تیم زیر 16 سال برای رقابتهای مقدماتی آسیا به لاهور پاکستان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال زیر 17 سال به منظور برپایی اردو و چند دیدار دوستانه به آلمان سفر می‌کند، ادامه داد: تیم فوتبال زیر 17 سال پس از این اردو در جام جهانی امارات شرکت خواهد کرد. تیم ملی جوانان قرار است در کویت یک اردو و دیدار دوستانه با این تیم داشته باشد و تیم فوتبال زیر 22 سال هم اردویی را در عمان انجام خواهد داد. تیم فوتبال دختران زیر 16 سال به چین می‌رود تا در رقابتهای مقدماتی آسیا شرکت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین اضافه کرد: اردوی تیم ملی فوتبال ایران هم از اواسط مهرماه آغاز می‌شود و تا دیدار مقابل تایلند، بازیکنان در اردو خواهند بود. تیم ملی فوتبال ساحلی هم در تاهیتی حضور دارد و امیدوارم در مقابل برزیل عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره دیدارش با گری لوئیز سفیر ملل متحد هم اظهار داشت: در این دیدار مذاکرات خوبی را جهت آزادسازی یک میلیون دلار بلوکه شده را انجام دهیم و سفیر سازمان ملل متحد قول داد مطالبات ما را در یونسکو مطرح کند تا در این باره که آمریکا مسائل سیاسی را در ورزش دخالت داده، گزارشی داده شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

کفاشیان در پایان درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: این مجمع در مهرماه برگزار می‌شود و در آن انتخابات نایب دوم فدراسیون انجام می‌شود. همچنین گزارش مالی و عملکرد فدراسیون به اعضای مجمع ارائه خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به اینکه باشگاه سپاهان اصفهان باید مدیر عامل جدیدی را معرفی کند، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یک عضو جدید هم خواهد داشت.

کد خبر 2138405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha