۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

نبی تاکید کرد:

می‌خواهند تیم ملی را وارد حاشیه کنند/ کی‌روش به ایران بر می‌گردد

می‌خواهند تیم ملی را وارد حاشیه کنند/ کی‌روش به ایران بر می‌گردد

دبیر فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی‌روش تا پایان مسابقات جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود، گفت: عده‌ای می‌خواهند تیم ملی را وارد حاشیه کنند ولی ما به این حواشی توجهی نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از ایران می‌رود و دیگر باز نمی‌گردد، درباره صحت این ادعا به نکاتی اشاره کرد.

* آیا واقعا کی‌روش از ایران رفته است و دیگر قرار نیست بازگردد؟
- به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد  و به هیچ عنوان در فدراسیون فوتبال این مباحث مطرح نبوده است. اساسا سرمربی تیم ملی و دستیاران او مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارند و تا پایان جام جهانی نیز قرار داشته و خوشبختانه در جلسه‌ای که پنجشنبه هفته گذشته رئیس فدراسیون با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی معاونت وزارت ورزش و جوانان داشت، مباحث بسیار خوبی مطرح شد. در این نشست به جمع‌بندی مناسبی رسیدیم و وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را  از فدراسیون و تیم ملی اعلام کرد.

* چرا چنین شایعاتی مطرح می‌شود؟
- علت آنرا یک عامل اصلی می‌دانم و آن این است که می‌خواهند تیم ملی را وارد حاشیه کنند. ولی ما  به این حاشیه‌ها هیچ توجهی نداریم و فدراسیون بر اساس نقطه نظرات مطرح شده در برخی رسانه‌ها، روش خود را تغییر نمی‌دهد و تمامی کادر فنی تیم ملی همچنان عهده دار وظاریف خود می‌باشند.

* برنامه‌های کی روش را برای تیم ملی اجرا خواهد شد؟
- کی‌روش برنامه‌هایش را داده است و همین جا لازم است اعلام کنم که این برنامه‌ها قطعا اجرایی خواهد شد.

* درباره برنامه‌های لیگ برتر و تداخل آن با برنامه‌های تیم ملی چه نظری دارید؟
- همانطور که قبلا بنده و رئیس فدراسیون اشاره کرده بودیم اولویت اول و اصلی فدراسیون تیم ملی است و برنامه‌های سازمان لیگ بر اساس برنامه‌های تیم ملی تنظیم می‌شود. امروز جلسه خوبی با حضور کفاشیان و تاج برگزار شد که خروجی آن حمایت از برنامه‌های تیم ملی بود. قاعدتا سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کند که مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس تا 20 فروردین 93 به اتمام برسد. قرار شد در اینباره با باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد و  جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها  مرتبط و با حضور رئیس فدراسیون برگزار کنیم و قاعدتا با تدبیر و تصمیم مدیریتی تعامل لازم بین اهالی فوتبال مستحکم تر می شود که قطعا این اتفاق به سود فوتبال کشور خواهد بود.

کد خبر 2131561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha