۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۳۳

مجید جلالی عنوان کرد:

متاسفانه شرایط این بازی عادی نبود/ از شبکه دلال‌ها ضربه خوردم!

متاسفانه شرایط این بازی عادی نبود/ از شبکه دلال‌ها ضربه خوردم!

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیمش در اوج نگرانی، استرس و سختی بازی کرد که این امر به تیم ضربه می‌زند، گفت: تراکتورسازی مانند ارتشی است که فرمانده آن هواداران هستند و نمی‌خواهم دو دستگی ایجاد شود زیرا همه را دوست دارم و برای آنها احترام قائل هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطمئن باشید نه من مربی بدی هستم نه بازیکنانم اما چیزی که چنین شبی را رقم زد، جو علیه من و تیم بود و باعث شد بازیکنان نتوانند به خوبی در زمین بازی کنند، موضوعی که قابل بررسی است.

وی افزود: امشب در اوج نگرانی و استرس و سختی بازی کردیم اما از بازیکنانم ممنونم که تا آخرین لحظه جنگیدند. من تعجب می‌کنم چرا این جو ایجاد شده است. تراکتورسازی مانند ارتشی است که فرمانده آن هواداران هستند و نمی‌خواهم دو دستگی ایجاد شود زیرا همه را دوست دارم و برای آنها احترام قائل هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بعضی از سایت‌ها و رسانه‌ها با هدفی مشخص علیه تیم حاشیه‌سازی می‌کنند، تاکید کرد: وقتی تمرین را با سلامتی و بدون حرف و حدیث به پایان می‌رسانیم، بعد از یک ساعت می‌بینیم در سایت‌ها خبری در خصوص درگیری در تمرین تراکتورسازی مطرح شده است. اینها شیطنت رسانه‌ها بوده و می‌‎دانم چگونه با آنها برخورد کنم.

وی با بیان اینکه تیم سایپا هم عملکرد بسیار خوبی داشت، افزود: خوشحالم چهارمین بازی متوالی است که گل نمی‌خوریم، درست است بخش هجومی مشکلاتی داریم اما اگر همه شرایط مناسب باشد من به کارم اطمینان دارم و می‌توانم با تراکتورسازی به اهدافی که دارم، دست یابم.

جلالی در خصوص بازی ندادن به برخی از نفرات تیمش در بازی‌های گذشته تاکید کرد: مهدی کریمیان و سعید دقیقی مصدوم هستند، امشب هم بالاجبار به زمین آوردم و خیلی نگران تشدید مصدومیت آنها بودم.  محمد ابراهیمی هم در یکی دو بازی اخیر کیفیت لازم را نداشته است که امیدوارم در آینده بهتر شود.

وی در مورد تحریک سکوهای علیه او اظهار داشت: در این فوتبال بزرگ شده ام و به اندازه کافی از شبکه دلال‌ها ضربه خوردم. همیشه سعی کردم سرم را پائین انداخته و به توانایی خودم تکیه کنم. امروز تنها می‌گویم هر فرد خارجی که به ایران می‌آید، حداقل 150 هزار دلار به حساب شبکه دلالی ریخته می‌شود. البته منظورم شخص خاصی نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه الان نمی‌خواهد در مورد این مسائل صحبت کند اما شاید بعدها راحت‌تر در خصوص آنها صحبت کند، یادآور شد: متاسفانه بخش وسیعی از این هواداران که همه دوستشان داریم، اسیر این مشکلات و مسائل حاشیه‌ای شده‌اند

وی در ادامه اظهار داشت: من اعتقاد داشتم در این مسابقه پیروز می‌شویم حتی در دقایق پایانی، حتی در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که شما بهتر از این هستند، اگر حرفی مطرح می‌شود علیه من است و شما به فکر بازی خود باشید.

جلالی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: بازیکنان واقعا تحت فشار بودند، پیش بینی کرده بودم اگر به گل برسیم در ادامه بازی بهتر می‌شویم. من در این فوتبال بزرگ شدم و می‌دانستم اگر تا دقیقه 20 گل نزنیم، شرایط سخت‌تر می‌شود که اینگونه هم شد، متاسفانه شرایط این بازی عادی نبود.

وی یادآور شد: اصلا در مورد هواداران نمی‌توانم چیزی بگویم، آنچه آنها می‌خواهند به آن احترام می‌گذارم. شاید رسانه‌ها جهت دهی کند اما من تا هستم از کار تیم خود دفاع می‌کنم. در بازی با مس 8 موقعیت داشتیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد، این شرایط پیش نمی‌آمد. متاسفانه از هفته اول به بعد به مشکل خوردیم زیرا فضا علیه من بود. این چیزی عادی نبود و مربوط به نتیجه نمی‌شد که در آینده می‌توانم در مورد آنها صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص هجومی بازی نکردن تیمش اظهار داشت: طراحی کارمان بازی هجومی بود. علی کریمی آزادانه‌تر بازی کرد و انصاریفرد و محمد ابراهیمی را هم داشتیم. بعد از 20 دقیقه اول فضا سخت شد و بازیکنان تحت فشار بودند.  وقتی علی کریمی و دو مهاجم دارید، نمی‌توانید بگوئید تیم را دفاعی چیده‌ام. ضمن اینکه اگر بخواهیم از 3 مهاجم استفاده کنم و علی کریمی را در خط میانی به کار ببندیم، ریسک بازی بالا می‌رود.

وی در ادامه افزود: هدف و تلاشمان برای قهرمانی است اما باید به قابلیتی برسیم که گل نخوریم و بعد گل بزنیم که خوشبختانه امروز به این مسئله نزدیک شده‌ایم. مطمئن باشید وقتی بازی فشرده است، اضافه کردن مهاجم بازی را قفل‌تر می‌کند. من در این بازی دیدم آنها روی ارسال توپ بلند مشکل دارند که روی همین ارسال هم به گل رسیدیم و موفق شدیم حریف را در خانه‌ شکست دهیم.

جلالی با تاکید بر اینکه این درست نیست که با 6 مهاجم بازی کنیم و موفق باشیم، در مورد اینکه با این برد به تیمش امیدوار شده است، افزود: یک در هزار ناامید نبودم که الان امیدوار باشم. من به تیم خود صددرصد امیدوارم و میدانم با عنوان خوب مسابقات را به پایان می‌رساند اما عرض می‌کنم این فضا مناسب نیست. من تحملش را دارم، من تیمش و کارم را دوست دارم و احساس می‌کنم بازیکنان هم من را دوست دارم اما می‌‎گویم این فضا که بوجود آمده، به هر دلیلی درست نبوده و به تیم ضربه می‌زند.

وی بار دیگر تاکید کرد تراکتورسازی مانند ارتشی است که فرمانده آن هواداران هستند و یادآور شد: نباید دو دستگی در بین آنها باشد. تیم و باشگاه به آنها نیاز دارد. استراتژی باشگاه خوشحال کردن آنهاست و نباید از کسی خوششان نمی‌آید علیه او شعار دهند. باشگاه باید به این قضیه ورود کرده و افکارسنجی کند. من نیز همه مسائل را قبول می‌کنم.

جلالی در پایان گفت: انصاریفرد، کریمی و ابراهیمی فوتبالش این نیست و فشار هواداران باعث می‌شود نوع بازی‌اش اینگونه شود. ابراهیم‌زاده هم می‌ترسید بازی کند زیرا جو منفی علیه او در ورزشگاه است که من هم از این موج تعجب می‌کنم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی یک بر صفر برابر سایپا البرز در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر، نخستین پیروزی خانگی‌اش در فصل جاری لیگ برتر را بدست آورد.

کد خبر 2126050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha