۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹

انتقاد غیرمستقیم زینی‌زاده از جلالی:

تراکتورسازی باید با بازی روانتر نگرانی‌ها را برطرف کند/ تبریز شبکه دلالی ندارد

تراکتورسازی باید با بازی روانتر نگرانی‌ها را برطرف کند/ تبریز شبکه دلالی ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هواداران این تیم باید ظرفیت و حوصله بیشتری داشته باشند، گفت: البته تراکتورسازی هم باید روان‌تر و منسجم‌تر بازی کند تا نگرانی هواداران برطرف شود.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از کسب دو تساوی پی در پی، فشار زیادی برای کسب نتیجه روی تیم بود. البته فضای سنگینی هم در استادیوم ایجاد شده بود و نیاز بود که تیم نتیجه بگیرد. ضمن اینکه سایپا تیمی بود که در چند سال گذشته موفق نشده بودیم در تبریز آن را شکست بدهیم.

وی درباره ناراحتی مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی به خاطر شعار هواداران در جریان بازی، تصریح کرد: هر کسی باشد از این اتفاق ناراحت می‌شود. هواداران تراکتور باید صبر پیشه کنند و ظرفیت‌شان را بالا ببرند. ما باید در میان تماشاگرانمان ظرفیت سازی کنیم تا آنها تا دقایق پایانی تیم را تشویق کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در خصوص صحبت‌های جلالی مبنی بر اینکه از شبکه دلالی ضربه می‌خورد، خاطرنشان کرد: فکر نکنم در تبریز این اتفاقات رخ بدهد و شبکه دلالی باشد. هواداران ما سال قبل بازی روانتر و منسجم‌تری را شاهد بودند. امسال سبک بازی و تاکتیک تیم عوض شده است و یک مقدار توقع هواداران بالا رفته است. به همین خاطر تیم باید روان‌تر و هماهنگ‌تر بازی کند. باید کاری کنیم که نگرانی هواداران برطرف شود.

زینی‌زاده در پاسخ به این سئوال که "آیا شما هم با هواداران هم عقیده هستید"؟ گفت: ما ناهماهنگی را  در تراکتورسازی می‌بینیم. البته خط دفاعی منسجم‌تر است ولی در خط هافبک و مهاجم توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود و فرصت‌ها از دست می‌رود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین بحث دو دستگی هواداران این تیم را اینگونه تشریح کرد: یکسری از هواداران ما با حوصله هستند و تیم را تشویق می‌کنند ولی یکسری هم کم حوصله هستند و به همین دلیل نمی‌توانند تا آخر مسابقه تحمل کنند! به هر حال ما با کانون هواداران هم صحبت کرده‌ایم که از امروز اقدامات لازم را انجام بدهند و خیال هواداران را بابت کسب نتایج مناسب در هفته‌های آینده راحت کنند.

وی با بیان اینکه جلسه مدیریت باشگاه با کادر فنی این هفته برگزار می‌شود، تاکید کرد: ما جلسات کوتاه و بلند مدتی را با کادر فنی داریم. این هفته هم صحبتی با کادر فنی انجام می‌دهیم تا تحلیل و ارزیابی خود را نسبت به تیم به آنها بگوییم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز جمعه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز موفق شد سایپا را با یک گل شکست بدهد.

کد خبر 2126156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha