۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۵۹

فیرات پس از شکست برابر تراکتورسازی:

شکست عذاب‌آوری را تجربه کردیم/ جوانان سایپا آینده‌سازان فوتبال ایران هستند

شکست عذاب‌آوری را تجربه کردیم/ جوانان سایپا آینده‌سازان فوتبال ایران هستند

تبریز - خبرگزار مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز با اشاره به اینکه تیمش گل بسیار ساده‌ای را آنهم در دقایق پایانی بازی با تراکتورسازی دریافت کرد، گفت: هنگام گل تراکتورسازی در خواب بودیم و در نهایت باخت عذاب آوری را تجربه کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز خیلی بدشانی آوردیم، از طرفی فوتبالی که من دوست داشتم، توسط بازیکنان تیم ارائه نشد اما اما آنچه بیش از همه من را عصبانی کرد، توپی بود که از فاصله 50 متری ارسال شد و وارد دروازه ما شد که باعث شد یک گل بسیار ساده دریافت کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: غیر از 15 دقیقه ابتدایی، بقیه بازی دست ما بود و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم هم نسبت به شرایط بازی تراکتورسازی به توپ‌های بلند روی آورده بود و خط دفاعمان را دچار مشکل کرد، هرچند بازیکنان ما به راحتی می‌توانستند توپ‌های ارسالی را به بیرون بزنند اما تبدیل به موقعیت‌های گل شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز همچنین تاکید کرد: برایم قابل قبول نیست چنین گلی را آنهم در آخرین دقیقه بازی دریافت کنیم. این را می‌گویم که ما هنگام گل تراکتورسازی در خواب بودیم و در نهایت باخت عذاب آوری را تجربه کردیم. من تنها می‌توانم از جنگندگی بازیکنانم راضی باشم.

وی در ادامه با بیان اینکه سایپا می‌تواند بهتر از این هم بازی کند و در ادامه بازی‌ها این مسئله را ثابت خواهیم کرد، یادآور شد: اگر خوب پاسکاری می‌کردیم، می‌توانستیم موقعیت‌های بهتری را روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما بی‌تجربگی و جوانی بازیکنان باعث از دست رفتن توپ‌های‌مان شد. البته این جوانان آینده‌سازان فوتبال ایران هستند.

فیرات در پایان در مورد انتخاب فاتح تریم به عنوان سرمربی تیم ملی ترکیه گفت: فدراسیسون فوتبال ترکیه قرارداد بلند مدتی با این مربی بسته است. قطعا هدف فدراسیون ترکیه این نیست به جام جهانی برود زیرا شانس ان کم است. ترکیه شاید با معجزه به جام جهانی برود اما هدف فدراسیون ترکیه صعود به جام ملتهای اروپا است.

کد خبر 2126060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha