۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۲۹

نعیم سعداوی:

این بازی برای پرسپولیس مرگ و زندگی بود/ امتیاز تیم‌های بدهکار را کسر کنند

این بازی برای پرسپولیس مرگ و زندگی بود/ امتیاز تیم‌های بدهکار را کسر کنند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برنامه ریزی این تیم در 20 دقیقه ابتدایی اجرا نشد گفت: این بازی برای پرسپولیس مرگ و زندگی بود و روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی در پایان دیدار شامگاه امروز جمعه تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب گفت: برنامه‌ریزی ما این گونه بود که در 20 دقیقه ابتدایی بازی را کنترل کنیم و در ادامه تفکرات تاکتیکی خود را به اجرا درآوریم که این گونه نشد.

وی افزود: ما متاسفانه روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. برای ضربات ایستگاهی حریف مشخص کرده بودیم کدام بازیکنان چه نفراتی را مهار کنند اما در حین بازی دستورات لازم به اجرا در نیامد البته در نیمه دوم بهتر بازی کردیم به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم.

مربی تیم فولاد تاکید کرد: این بازی برای پرسپولیس تا حد زیادی مرگ و زندگی بود آنها دو باخت داشتند و همین موضوع مسابقه با فولاد را تحت الشعاع خود قرار داده بود به طوری که پرسپولیس از تمام ابزار خود برای این مسابقه استفاده کرد.

سعداوی در خصوص کسر امتیاز از برخی تیم ها توسط کمیته انضباطی عنوان کرد: در تمام دنیا اولویت این است که از باشگاههای بدهکار امتیاز کسر کنند بنابراین بهتر است فدراسیون فوتبال ابتدا این موضوع را در دستورکار قرار داده و سپس به موارد دیگر بپردازد.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال که شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد خوزستان گذشت.

کد خبر 2126052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha