۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۲۷

حسین خطیبی:

راه‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ چرخشی به نشست خبری می‌آییم!

راه‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ چرخشی به نشست خبری می‌آییم!

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از پیروزی این تیم برابر راه آهن گفت: ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به همین خاطر توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی که به جای رسول سرمربی این تیم به نشست خبری آمده بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی که چرا رسول به عنوان سرمربی در این نشست حاضر نشد گفت: ما به صورت چرحشی در نشست های خبری حاضر می شویم و این بار نوبت من بود که بیایم!

وی در ارزیابی اش از دیدار برابر راه آهن گفت: نیمه اول بازی متعادلی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم ما روش بازی را تغییر دادیم و توانستیم با اضافه کردن مهاجم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما راه آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به همین خاطر توانستیم در نیمه دوم هجومی تر کار کنیم و سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد صحنه پنالتی که برای این تیم گرفته شد گفت: نمی توانم به درستی در مورد آن صحنه اظهار نظر کنم. نمی دانم خطا پشت محوطه جریمه صورت گرفت یا داخل محویه. با این حال امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر 2126053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha