۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۷

هفته بیست و چهارم جی لیگ؛

شیمیزو در زمین اویتا ترینیتا برنده شد/ آرامش موقتی برای شاگردان قطبی

شیمیزو در زمین اویتا ترینیتا برنده شد/ آرامش موقتی برای شاگردان قطبی

تیم فوتبال شیمیزو اسپالس بعد چند ناکامی متوالی در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ فوتبال باشگاهی ژاپن برابر تیم قعرنشین اویتا ترینیتا به برتری دست یافت تا به آرامش موقتی دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فوتبال باشگاهی ژاپن، جی لیگ بعد از ظهر امروز شنبه وارد هفته بیست و چهارم خود شد که در یکی از این دیدارها تیم‌های اویتا ترینتینا و شیمیزو اسپالس به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که به میزبانی اویتا و در استادیوم "بیگ آی" برگزار شد شاگردان افشین قطبی برابر میزبان خود 3 بر 2 برنده شدند تا موقتا به آرامش برسند.

شیمیزو در این بازی 3 بر صفر از حریف خود پیش افتاد ولی در دقایق پایانی دو گل از رقیب خود دریافت کرد. تایسوکه موراماتسو(43)، گنکی اومایی(44) و توشیوکی تاگاکی(63) گلهای تیم شیمیزو را در این بازی به ثمر رساندند. برای میزبان نیز موریشیما در دقایق 82 و 90 دو بار گلزنی کرد.

شیمیزو با کسب نهمین برد فصل 32 امتیازی شد ولی همچنان در رده سیزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم اویتا ترینتینا نیز شانزدهیم باخت فصل را متحمل شد و با 10 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی 18 تیمی جی لیگ قرار گرفت.

در صدر جدول رده‌بندی تیم یوکوهاما مارینوس قرار دارد که 47 امتیازی است. اواراوا ردز با 46 و سانفرس هیروشیما هم با 44 امتیاز به ترتیب تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند.

کد خبر 2126634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha