۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

پاشا:

450 برنامه فرهنگی دهه کرامت در گلستان پیش بینی شده است

450 برنامه فرهنگی دهه کرامت در گلستان پیش بینی شده است

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: بیش از 450 برنامه فرهنگی ورزشی برای دهه کرامت در استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی پاشا بعد از ظهر شنبه در نشست برنامه ریزی ستاد دهه کرامت افزود: خاندان عصمت و طهارت همیشه و در همه حال مورد علاقه و توجه همه مسلمین جهان بویژه ملت شهید پرور ایران بوده و عشق و محبت آنها با روح و جان مان ، عجین گشته است.

وی در ادامه بیان کرد:  ستاد گرامیداشت دهه کرامت به مناسب سالروز ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) تشکیل و انشاء الله برنامه های ویژه ای را در این ایام برگزار خواهیم کرد.
 
پاشا چنین ادامه داد که در این هفته به توانمندی تشکلها و سمن ها نیز بسیار توجه شده و قسمت عمده ای از این فعالیتها با هماهنگی معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل توسط آنها به اجراء در خواهد آمد.
 
وی دیدار با خانواده معظم شهداء جانبازان ، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، غبار روبی گلزار شهداء، برگزاری همایش بمناسبت روز دختر ، برگزاری همایش فعالان قرآنی ، برگزاری مسابقات کتابخوانی بصورت مجازی ، برگزاری کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی بر اساس سیره نبوی ، برگزاری مسابقات پیامکی ، انجام مسابقات ورزشی ، برپائی جشنهایی در سراسر استان توسط سمن های جوانان ، برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوع حجاب و عفاف ، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی بومی محلی و ... را از مهمترین برنامه های فرهنگی ورزشی این ایام نام برد.
 
 16 تا 26  شهریور ماه به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) دهه کرامت نامگذاری شده است.
 
 
کد خبر 2126644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha