۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

سرمربی حریف استقلال استعفا کرد؛

مدیر باشگاه بوریرام: کناره‌گیری اسکات کوپر تیم ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد

مدیر باشگاه بوریرام: کناره‌گیری اسکات کوپر تیم ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال بوریرام یونایتد تایلند، حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به دلایلی شخصی از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد و به طور رسمی استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکات کوپر، سرمربی انگلیسی تیم بوریرام تایلند که این تیم را به جمع هشت تیم برتر آسیا رساند و در لیگ برتر این کشور نیز عنوان صدرنشینی را در اختیار دارد از سمت خود در این تیم استعفا کرد. باشگاه بوریرام تایلند با انتشار بیانیه‌ای استعفای این مربی را رسما اعلام کرده است.

کوپر که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تدابیر خوبی را اتخاذ کرده بود و با وجود باخت یک بر صفر نماینده کشورمان را تحت تاثیر قرار داد به دلایل شخصی استعفا کرده است. وی در حالی چنین تصمیمی گرفت که با باشگاه بوریرام قرارداد سه ساله داشت.

باشگاه بوریرام در بیانیه‌ای که منتشر کرد همکاری با وی را یک فرصت برای تیم خود دانسته و ابراز خوشحالی کرد که با کوپر به اهداف خود دست یافت. در این بیانه آمده که باشگاه به دنبال یافتن یک سرمربی جدید برای تیم خود است.

همچنین مدیر باشگاه بوریرام تاکید کرد: استعفای کوپر تیم ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد چرا که ما کار گروهی انجام می‌دهیم و همانطور که که بعد از رفتن مربیان دیگر به راه خود ادامه دادیم. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و می‌خواهیم به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

تیم فوتبال بوریرام یونایتد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با حساب یک بر صفر مغلوب استقلال شد. بازی برگشت دو تیم روز 27 شهریورماه در تایلند برگزار خواهد شد.

کد خبر 2127695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha