۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۴۶

در لیگ برتر تایلند رقم خورد؛

یک برد دیگر برای حریف استقلال/ رکورد 25 بازی بدون شکست برای بوریرام

یک برد دیگر برای حریف استقلال/ رکورد 25 بازی بدون شکست برای بوریرام

حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، در هفته بیست و ششم لیگ برتر تایلند هم به برتری دست یافت تا علاوه بر حفظ صدرنشینی، شکست ناپذیری خود در طول فصل را نیز حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر تایلند عصر امروز یکشنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم‌های چاینات و بوریرام یونایتد به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که به میزبانی چاینات برگزار شد تیم بوریرام با حساب 3 بر 2 از سد میزبان خود گذشت. گل‌های تیم بوریرام را در این دیدار ساچائو نوچنوم(30)، اوسمار باربا(42- پنالتی) و چاریل چاپیوس(59) به ثمر رساندند. برای تیم میزبان هم سامانیا بوریسای(9) و سئون پاور(51) گلزنی کردند.

بوریرام با کسب هجدهمین برد در بیست و پنجمین دیدار خود در لیگ برتر تایلند جمع امتیازاتش را به عدد 61 رساند و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تایلند مستحکم‌تر کرد. موانگ ثونگ یونایتد هم با همین تعداد امتیاز و 56 امتیاز در رده دوم ایستاده است و چونبوری با 26 بازی و 50 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است. بوریرام تاکنون باختی را در لیگ تایلند تجربه نکرده است.

تیم بوریرام یونایتد که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل برابر استقلال شکست خورده بود روز 27 شهریورماه در بازی برگشت دو تیم پذیرای نماینده ایران است.

کد خبر 2131622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha