۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

حریف استقلال سرمربی‌اش را شناخت؛

دستیار سابق مورینیو سرمربی تیم فوتبال بوریرام شد

دستیار سابق مورینیو سرمربی تیم فوتبال بوریرام شد

باشگاه بوریرام یونایتد تایلند به طور رسمی از انتخاب دستیار سابق ژوزه مورینیو در تیم رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه بوریرام یونایتد تایلند امروز در بیانیه‌ای رسمی از انتخاب الخاندرو لوهان پدرو خیمنز آندرس گارسیا به عنوان سرمربی جدید تیم خود خبر داد. این مربی در فصل 2011 - 2010 به عنوان دستیار ژوزه مورینیو در کادر فنی تیم رئال مادرید حضور داشت و در مقطعی نیز سرمربی تیم جوانان این باشگاه بود.

بر اساس اعلام نوین چیدچوب، رئیس باشگاه بوریرام یونایتد، الخاندرو مندز گارسیا از روز سه‌شنبه 10 سپتامبر کار خود را به طور رسمی با تیم بوریرام تایلند آغاز می‌کند. وی همکاری با این مربی اسپانیایی را نقطه عطفی برای باشگاه خود دانست.

الخاندرو مندز گارسیا در حالی به عنوان سرمربی باشگاه بوریرام انتخاب شد که این باشگاه هفته گذشته گیلرمو اوریول را که در آکادمی بارسلونا حضور داشت را به عنوان جانشین اسکات کوپر معرفی کرده بود.

تیم بوریرام یونایتد تایلند روز 27 شهریورماه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال است. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت.

کد خبر 2131662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha