۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۰

یک نماینده پارلمان اروپا:

نگران قربانی شدن یونان در مبارزات انتخاباتی آلمان هستم

نگران قربانی شدن یونان در مبارزات انتخاباتی آلمان هستم

یک نماینده پارلمان اروپا با تاکید بر اینکه برای غلبه بر بحران یورو ما باید حقایق را آشکارا بیان کنیم، از اینکه یونان قربانی مبارزات انتخابات در آلمان شود، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "دیمیتریس درویتساس" از نمایندگان یونانی پارلمان اروپا در گفتگو با "دویچه وله" آلمان درباره مبارزات انتخاباتی در آلمان و جایگاه بحران یونان در این مبارزات گفت:  بر این باورم که نباید هرگز زمانی که مسائل مهمی مطرح است، به موضوع تاریخ انتخابات یا مبارزات انتخاباتی توجه کنیم. من می دانم که پرداختن به مسئله بحران در آلمان محبوب نیست و موضوع خوبی نیست، اما بر این مسئله تاکید دارم که اگر یک راه حل قطعی برای بحران یونان و بحران یورو را می خواهیم باید آشکارا درباره حقایق این مسئله سخن بگوییم.

وی در ادامه بر لزوم کمکهای مالی بیشتر به یونان و اجرای طرح کاهش بدهی ها در این کشور تاکید کرده و گفت: این مسئله خوبی نیست، اما واقعیت دارد و ما باید با حقایق روبرو شویم.

این نماینده پارلمان اروپا در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه مسئله بحران یونان در مبارزات انتخاباتی آلمان به موضوعی مهم تبدیل شده است گفت: بنابراین نگرانم که یونان، قربانی مبارزات انتخاباتی در آلمان شود.

وی در بخش پایانی این مطلب بر ضرورت بحث درباره اصلاحات ساختاری در یونان تاکید کرده و گفت: من آرزو می کنم که شرکای اروپایی و به ویژه آلمان توجه بیشتری بر این مسئله داشته باشند که کدام اصلاحات ساختاری در یونان ضروری بوده و همچنین فشارهای لازم در این راستا انجام شود. 

کد خبر 2127697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha