۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۳۶

اکبری اعلام کرد:

پیروزی برنده دربی است

 پیروزی برنده دربی است

گرگان - خبرگزاری مهر: عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: دربي مال ما است و پيروزي، برنده ميدان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق اكبري شامگاه سه شنبه در نشستي مطبوعاتي به خبرنگاران گفت: اميدواريم بازي خوب و جوانمردانه اي در دربي برگزار شود و نتيجه خوبي بگيريم و پیروزی برنده این دربی خواهد بود.

وي افزود: در اين هفته كارهاي خوبي در تيم صورت گرفته و تيم از بازيكنان جوان برخوردار است و مربي با دانشي چون علي دايي دارد كه تجربه حضور در دربي هاي ايراني و خارجي را دارد.
 
معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: پس از انتخاب دكتر روحاني و بررسي طرح ها بحث هاي مختلفي شکل گرفت، تشكيل وزارت ورزش و جوانان سير قانوني خود را طي كرده و دولت نيز خود را ملزم به رعايت قانون دانسته و ساختارها را حفظ مي كند.
 
اكبري ادامه داد: لزوم بررسي دقيق و كارشناسانه وجود دارد، پس از ادغام سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان به رغم نكاتي كه مطرح شد، ساختارها و راهبردها تعريف و تنظيم شد، اما مورد بررسي قرار گرفتن دوباره نافي اين موضوع نيست، هرچند بحث انتزاع سازمان ملي جوانان از وزارت ورزش و جوانان به تصويب نرسيده اما از همه نظرات كارشناسي استقبال مي كنيم.
 
وي تصريح كرد: بهره مندي از ظرفيت ها و توانمندي هاي عرصه هاي مختلف از راهبردهاي اساسي است كه در تفكر دكتر روحاني نيز وجود دارد.
 
اكبري اذعان داشت: امسال قانون بودجه با تاخير بررسي شد و در اين تاخير مجلس مقصر نبود، قانون بودجه در خرداد بررسي شد و عمليات اجرايي در بودجه نيز نيازمند بخشنامه هايي است كه اين صدور بخشنامه نيز زمان مي برد، از طرفي شرايط خاص تخصيص اعتبارات كه در كشور وجود دارد بعضا مشكلاتي را به وجود اورده اما تاكيد بر اين بود كه با پيگيري هاي لازم تا پايان شهريور ماه سال جاري اعتباري به فدراسيون ها و هيئات ورزشي تخصيص داده شود.
 
وي در ادامه با اشاره به تعداد سمن هاي كشور گفت: از بدو تاسيس سازمان ملي جوانان تاكنون چهار هزار و 300 سمن به ثبت رسيده و در جشنواره سال قبل يك هزار سمن حضور پيدا كردند که دليل اين امر نيز لزوم جوان بودن هيئت اجرايي سمن در هنگام ثبت در وزارت ورزش و جوانان است، پس از 29 سالگي اعضاي هيئت اجرايي سمن زير نظر وزارت كشور فعاليت خواهد كرد.
 
اكبري يادآور شد: بيش از 90 درصد ورزشكاران كشور جوانان هستند و شكلي از سازمان هاي مردم نهاد همين هئت هاي ورزشي هستند .
کد خبر 2128649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha