۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

پنجعلی در گفتگو با مهر:

نتیجه دربی را اتفاقات رقم می‌زند/ کاری به رکورد قلعه‌نویی نداریم

نتیجه دربی را اتفاقات رقم می‌زند/ کاری به رکورد قلعه‌نویی نداریم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در دیدار با استقلال کاری به رکورد نباختن امیر قلعه‌نویی ندارد، گفت: نتیجه دربی را اتفاقات رقم می‌زند و هر کسی نتیجه را پیش بینی می‌کند از روی احساس این حرف را می‌زند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در روز جمعه اظهار داشت: از نظر من پرسپولیس شرایط خوبی دارد. ما در روزهای گذشته خوب تمرین کرده‌ایم و باید ببینیم در مسابقه چه شرایطی پیش می‌آید.

وی افزود: پرسپولیس این هفته در آرامش بود. ما مقابل فولاد یک پیروزی روحیه بخش گرفتیم و همین باعث شد تا بازیکنان شاداب تمرین کنند. تمریناتمان ه طبق شناخت کامل از استقلال برنامه ریزی شده بود.

مدیر تیم پرسپولیس با بیان اینکه این تیم دغدغه خاصی ندارد، گفت: ما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم و مهم این است که مقابل استقلال پیروز شویم. البته نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد.هر کسی که نتیجه را پیش بینی می‌کند از روی احساس و تعصب چنین کاری می‌کند چون اتفاقات دربی نتیجه را رقم می‌زند.

پنجعلی در خصوص حضور محمدرضا خلعتبری در دربی هم تاکید کرد: طبق اعلام محمد رویانیان مشکل صدور کارت خلعتبری حل شده و این بازیکن می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی در دربی به میدان برود.

وی در پایان درباره اینکه امیر قلعه‌نویی رکورددار نباختن مقابل پرسپولیس است و تیمش را برای نباختن به زمین می‌فرستد، گفت: ما به این مسائل کاری نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. همانطور که گفتم ما خوب تمرین کرده‌ایم و لحظات و اتفاقات بازی است که نتیجه را رقم می‌زند نه مسائلی مثل رکورد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 18:50 روز جمعه 15 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2128913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha