۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

زارع خبر داد:

برگزاری 700 برنامه دهه کرامت در استان بوشهر/اجرای50 برنامه جشن زیر سایه خورشید

برگزاری 700 برنامه دهه کرامت در استان بوشهر/اجرای50 برنامه جشن زیر سایه خورشید

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از برگزاری 700 برنامه دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زارع ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن زیرسایه خورشید در استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بوشهر با کیفیت بالایی برگزار شود و شاهد همکاری دستگاه‌های مختلف در این برنامه‌ها باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش برای گسترش فرهنگ معنویت در جامعه، تصریح کرد: به منظور برگزاری جشن زیر سایه خورشید هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط انجام شده و دستگاه‌های مختلف آمادگی خود را بدین منظور اعلام کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در مجموع 50 ویژه برنامه به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

وی اجرای با کیفیت برنامه‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: لازم است که همه دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ رضوی تلاش کنند و هر دستگاه وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهد.

زارع همچنین از برگزاری 700 ویژه برنامه دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: جشن‌های دهه کرامت از 20 تا 26 شهریورماه در استان بوشهر برگزار خواهند شد.

اکبر قائدی دبیر کانون افق سبز نیز در این نشست به اهمیت حضور خادمان رضوی در شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم شاهد برگزاری باشکوه مراسمات این ایام باشیم و ائمه اطهار از عملکرد ما راضی باشند.

کد خبر 2129178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha