۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۵

ابراهیم‌زاده بیان کرد:

بازیکنانم توان عبور از شرایط فعلی را دارند/ پیشنهاد سه ساله راه آهن

بازیکنانم توان عبور از شرایط فعلی را دارند/ پیشنهاد سه ساله راه آهن

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با اشاره به چهار شکست متوالی این تیم، گفت: با این حال معتقدم بازیکنانم توان عبور از این شرایط و به دست آوردن موفقیت را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سال گذشته که در نفت حضور داشتم در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با سپاهان شرکت نکردم، که دلیلم فقط به احترام حضور قنبری به عنوان مربی سپاهان بود و جز این هیچ مساله دیگری وجود نداشته است. همه کسانی که در اصفهان هستند را به شکل یک تیم می‌بینم و با بسیاری از دوستان رسانه‌ای اصفهان هنوز در ارتباطم.

«فردا روز خاصی برای هر دو تیم خواهد بود». سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با بیان این جمله صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: ما در چهار دیدار شکست خوردیم که علت‌های باخت ما در این دیدارها بدشانسی، اشتباهات داوری و البته بد بازی کردن خودمان بوده است. همیشه بازی‌های ما و سپاهان چه در زمانی که در ذوب آهن بودم و چه در زمان حضورم در نفت بازی‌های خوب و پرگلی بوده و بازی فردا هم حتماً همینطور خواهد بود.

سرمربی راه آهن سورینت با بیان اینکه به دنبال تغییر روند کاری خود هستیم، عنوان داشت: هر نتیجه‌ای که رقم بخورد به معنای تمام شدن کار نیست چرا که هفته‌ها و امتیازات زیادی باقی مانده است.خوشبختانه محرومی برای بازی مقابل سپاهان نداریم اما متاسفانه میلاد نوری به دلیل مصدومیت همراه ما نخواهد بود.

ابراهیم زاده همچنین خاطرنشان کرد: تیم راه آهن سورینت دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. ساختار تیم از حالت دولتی به خصوصی تغییر کرده است و ما باید این تغییرات را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود اتفاقاتی که در چند دیدار اخیر رخ داد، رئیسی کیا مدیرعامل راه آهن پیشنهاد داد تا با این تیم قراردادی سه ساله ببندم تا تفکراتم را به خوبی در این تیم پیاده کنم، خاطرنشان کرد: همیشه با چنین بحران‌هایی روبرو بوده ام، چه در سال اول حضورم در ذوب آهن و چه سال گذشته با نفت؛ اما معتقدم بازیکنانم توان عبور از این شرایط و به دست آوردن موفقیت را دارند. تلاش کنیم تا به رتبه‌ای خوب برسیم. در ابتدای فصل هدف ما کسب سهمیه آسیا بود که این یکی از همان تغییرات است.

تیم فوتبال راه آهن سورینت فردا پنجشنبه در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18:45 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.
 

کد خبر 2129222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha