۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

یحیی گل‌محمدی:

دوست دارم دربی مساوی شود/ به سه امتیاز دیدار با مس نیاز داریم

دوست دارم دربی مساوی شود/ به سه امتیاز دیدار با مس نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که جایگاه تیم مس کرمان در جدول رده‌بندی شایسته این تیم نیست، تاکید کرد: ما با توجه به شرایط تیم خودمان نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل مس کرمان در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت جدول به گونه‌ای است که به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم. البته این را باور داریم که جایگاه کنونی مس هم شایسته این تیم نیست. من بازی قبل این تیم را دیدم و شکست حق آنها نبود.

وی افزود: به طور حتم بازی آسانی مقابل مس نخواهیم داشت. هدف ما این است که در بالای جدول رده‌بندی قرار گیریم و به دنبال 3 امتیاز هستیم. امیدوارم بازیکنانم لیاقت خود را نشان دهند. به نظرم مس با انگیزه زیادی در میدان ظاهر خواهد شد تا امتیاز بگیرد که این موضوع مهمی خواهد بود.

گل‌محمدی که فصل گذشته هدایت تیم پرسپولیس را برعده داشت در خصوص دربی روز جمعه عنوان کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد و بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. با توجه به شرایط جدول دوست دارم بازی مساوی شود هر چند که قلبا برد پرسپولیس را می‌خواهم.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و مس کرمان در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساعت 18:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2129108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha