۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۰

انگین فیرات:

سایپا جواب اعتماد به جوانان را می گیرد/ از ملوان شناخت کامل دارم

سایپا جواب اعتماد به جوانان را می گیرد/ از ملوان شناخت کامل دارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با تاکید بر اینکه در فصل جاری به جوان‌های تیم فرصت داده تا کسب تجربه کنند، گفت: مطمئن باشید خیلی زود مسئولان باشگاه سایپا جواب اعتماد به جوان‌ها را خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: با شروع فصل ما هم مثل خیلی از باشگاه‌ها دچار مشکلات مالی شدیم و نتوانستیم برخی از بازیکنان خودمان را حفظ کنیم برای همین به جوان‌ها فرصت دادیم تا در ادامه کار تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: ملوان هم شرایط مشابه با ما را دارد. ما با نقاط قوت این تیم کاملا آشنا هستیم. البته باید بگویم که انزلی یک شهر کاملا فوتبالی است. آنها تیم جنگنده‌ای دارند و فکر می‌کنم از این حیث در یک سطح قرار داریم. هر دو تیم هم تا حدی بی‌تجربه هستند که به همین خاطر چنین رتبه‌ای را کسب کرده‌اند.

سرمربی تیم سایپا همچنین عنوان کرد: هر تیمی اهدافی برای خود دارد. به عنوان مثال تیم سپاهان همیشه دنبال قهرمانی است. اما تیم‌هایی مثل ملوان و سایپا به دنبال جوانگرایی هستند. اگر به دنبال قهرمان شدن هستید باید پول خرج کنید ولی اگر می‌خواهید از بازیکنان جوان استفاده کنید، باید صبر داشته باشید.

وی تاکید کرد: مطمئن هستم باشگاه سایپا در آینده نزدیک جواب اعتماد خود به جوانان را می‌گیرد و چند بازیکن خوب تحویل ایران و تیم ملی می‌دهد.

کد خبر 2129329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha