۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۳

عبدالله ویسی:

بازی با گسترش فولاد با همه دیدارها فرق دارد

بازی با گسترش فولاد با همه دیدارها فرق دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با تاکید بر این که بازیکنان این تیم مثل گسترش فولاد از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند، گفت: هر دو تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند و این باعث می‌شود این بازی با سایر دیدارها متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر گسترش فولاد تبریز در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم ما یک بازی متفاوت را با سایر دیدارها پیش رو داریم. هم تیم ما و هم آنها تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند و هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند.

وی افزود: متاسفانه در این بازی از کاروالیو، بختیاری‌زاده و حسین ماوی نمی‌توانیم استفاده کنیم چرا که مصدوم هستند. اما بازیکن محرومی نداریم و با تمام توان خود برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

سرمربی تیم استقلال صنعتی با اشاره به سبک فوتبال خوزستان و تبریز عنوان کرد: هم خوزستان و هم تبریز هموراه بازیکان خوبی را تحویل فوتبال ایران داده اند و در هر دو نقطه هواداران زیادی برای فوتبال وجود دارد. فوتبال خوزستانی‌ها تکنیکی‌تر است و تبریزی‌ها نیز فیزیکی‌تر بازی می‌کنند. من مردم تبریز را دوست دارم و کار کردن در این شهر لذتبخش است.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم به گواردیولا فکر می‌کند یا خیر، گفت: من به همه مربیان بزرگ دنیا فکر می‌کنم و به گواردیولا نیز این نگاه را دارم و کارش را در بایرن‌مونیخ دنبال و مطالبی را نیز یادداشت می‌کنم.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساعت 18 روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 2129310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha