۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۰

مدیر مركز اسلامی هامبورگ تاکید کرد:

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده از وقایع خاورمیانه و سوریه به مردم اروپا

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده از وقایع خاورمیانه و سوریه به مردم اروپا

آیت‌الله رمضانی گفت: آنچه در حوزه خاورمیانه بخصوص سوریه در حال شکل گیری است باید از طریق رسانه توسعه پیدا کند به خصوص باید تلاش جدی صورت گیرد که در اروپا اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رمضانی عضو خبرگان رهبری و نماینده مقام معظم رهبری و مدیر مركز اسلامی هامبورگ آلمان در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نقش مسلمانان در حمایت از کشور سوریه چیست؟ گفت: اطلاعات و آگاهی های مردم منطقه و جهان از آنچه در حوزه خاورمیانه به خصوص حوادث مرتبط با بحران سوریه می گذرد باید از طریق رسانه ها توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در اروپا این اطلاع‌رسانی نسبت به سوریه به طور وارونه جلوه پیدا می کند افزود: این اطلاع‌رسانی نسبت به سوریه در غرب و اروپا باید انجام شود، در غرب رسانه ها تلاش می‌کنند آنچه اتفاق می‌افتد را وارونه جلوه بدهند بنابر این باید تلاش جدی صورت گیرد تا این وقایع بدون تغییر اطلاع رسانی شود چرا که حتما می تواند تاثیر موثر داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: غرب در جهت تطبیق های مصداقی تلاش می کند که هر جا مردم در جریان بیداری حضور دارند علیه مردم فعال باشد.

کد خبر 2129372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha