۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

اکبری انتقاد کرد:

نبود اسپانسر عامل غیبت ژیمناستیک کاران استان مرکزی در لیگ برتر

نبود اسپانسر عامل غیبت ژیمناستیک کاران استان مرکزی در لیگ برتر

اراک – خبرگزاری مهر: عدم وجود اسپانسر برای حمیت تیم ژیمناستیک استان مرکزی علت اصلی غیبت این تیم و ژیمناستیک کاران در لیگ برتر کشور است.

رئیس هیات ژیمناستیک استان مرکزی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ورزش ژیمناستیک استان مرکزی از وضعیت خوبی از لحاظ آمادگی برخوردار است این در حالیست که عدم حمایت هیچ یک از صنایع استان از این هیات به عنوان اسپانسر با عث شده تا جای تیم استان در لیگ برتر ژیمناستیک کشور خالی باشد.

غلامحسین اکبری با اشاره به آمادگی ورزشکاران ژیمناستیک کار استان مرکزی افزود: عدم حضور یک تیم از استان مرکزی در مسابقات لیگ برتر ژیمناستیک باعث شده تا استعدادهای خوب استان برای عرض اندام در میادین ورزی به عضویت تیم های استانی دیگر درآمده و نام استان دیگری غیر از استان مرکزی را بلند آوازه کنند.

وی با بیان این که ورزشکاران ژیمناستیک کای استان مرکزی از آمادگی لازم و کافی برای حضور در رقابت های لیگ برتر برخوردارند گفت: حیف است علیرغم فعالیت واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک در استان مرکزی ورزشکارانی که تربیت یافته این خطه اند به دلیل بی توجهی بخش صنعت به حقوق حقه جوانان به استان‌های دیگر بروند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان مرکزی با اشاره به مشکلات مالی پیش روی هیات های ورزشی شهرستان ها گفت: کمبود تجهیزات، نبود مربی، نبود سالن و... از مهمترین مشکلات فراروی هیات ژیمناستیک استان مرکزی برای توسعه این رشته ورزشی در شهرستانهای استان است.

اکبری یادآور شد: اگرچه هیات ژیمناستیک استان مرکزی فعالیتهایی را در بخش درآمدزایی برای هیات انجام داده اما این درآمدزایی نیز نمی تواند نیاز 50 میلیون تومانی هیات های شهرستانی برای تامین تجهیزات و .. تامین کند.

کد خبر 2129468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha