۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

با اعلام کمیته داوران/

صبا به دنبال سومين پيروزي در خانه/ تركي قاضي صبا و تراكتور شد

صبا به دنبال سومين پيروزي در خانه/ تركي قاضي صبا و تراكتور شد

قم - خبرگزاری مهر: تيم فوتبال صباي قم در حالي به دنبال كسب سومين پيروزي خانگي در هفته هشتم دور رفت لیگ برتر فوتبال برابر تيم تراكتور سازي تبريز قرار مي‌گيرد كه اين ديدار را محسن تركيب قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از داوران با تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر محسن تركي به شمار مي‌رود كه البته چند هفته‌اي بود كه به دليل دير انجام دادن تست آمادگي جسماني خود از قضاوت محروم بود و حالا با گذراندن مراحل مورد نظر كميته داوران بار ديگر به صحنه قضاوت در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور باز گشته است.

تركي از جمله داوران بين المللي فوتبال كشورمان به شمار مي‌رود كه در رقابت‌هاي مهم برون مرزي نيز سابقه قضاوت دارد و به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و تراكتور سازي تبريز در هفته هشتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های محسن تركي در لیگ سيزدهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراكتور سازي تبريز خواهد بود که قرار است از ساعت 18 و 45 دقیقه عصر امروز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار شود.

ترکی، داور باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران را در این دیدار حساس سجاد طوری به عنوان کمک داور اول و علی‌اکبر عظیم‌پور به عنوان داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه جمشید محمدی به عنوان داور چهارم و زاهد بحرینی به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری این مسابقه مهم را همراهی می‌کنند.

صبای قم و تراكتور سازي تبريز دو عملکرد تقريبا مشابه را در هفت هفته گذشته سيزدهمين دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و هر دو تيم هم اكنون با اختلاف دو امتياز نسبت به يكديگر در بالای جدول ليگ سيزدهم جای دارند.

تراكتور سازي تبريز در هفت بازی قبل خود سه پيروزي، سه تساوي و يك باخت مقابل حریفان كسب كرده است اما صباي قم سه پيروزي، سه باخت و يك تساوي در كارنامه دارد در حالي كه تراكتورسازان با 12 امتياز رتبه پنجم جدول را در اختيار دارند و صباي قم با كسب 10 امتياز هم اكنون هفتم است.

صباي قم و تراكتور سازي تبريز در فصل گذشته مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در هر دو بازي رفت و برگشت در قم و تبريز به تساوي دست يافتند،‌ در ديدار رفت فصل قبل كه در هفته هشتم در تبريز برگزار شد بازي بدون گل مساوي شد و در قم نيز دو تيم امتيازها را تقسيم كردند.
 

کد خبر 2129501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha