۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

کفاشیان پس از نشست با صالحی امیری:

دغدغه کی‌روش مشکل مالی نیست/ قرار شد با باشگاه‌ها صحبت کنم

دغدغه کی‌روش مشکل مالی نیست/ قرار شد با باشگاه‌ها صحبت کنم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نشست مشترک وی و سرمربی تیم ملی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: دغدغه کی‌روش مشکلات مالی نیست و او دغدغه‌های بزرگتری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از جلسه صبح امروز پنجشنبه خود و کی‌روش با صالحی امیری در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید برخی محدودیت‌های مالی وجود داشت که در این باره صحبت کردیم. خوشبختانه در این جلسه آقای وزیر هم قول‌هایی داده که می‌تواند مشکلات را حل کند. ضمن اینکه اقدامات دیگری هم انجام گرفته است.

وی ادامه داد: باید عنوان کنم دغدغه کی‌روش مشکلات مالی نیست بلکه حمایت از تیم ملی است. او می‌گوید نباید در جام جهانی زنگ تفریح تیم‌ها باشیم. کی‌روش از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها می‌خواهد که تیم ملی را حمایت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین اظهار داشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان هم تاکید کرد بنده با باشگاه‌ها و سازمان لیگ تفاهم کنم تا آنها در سال جام جهانی تیم ملی را در اولویت قرار دهند.

وی در خصوص برگزاری دیدار مقابل تایلند نیز تاکید کرد: در برنامه‌های تیم ملی یک بازی دوستانه با تیمی که شبیه به تایلند باشد، گنجانده شده که البته هنوز حریف و زمان و مکان این دیدار را مشخص نکرده‌ایم.

کفاشیان همچنین درباره سایر تیم‌های ملی گفت: مشکل اصلی ما تیم ملی بزرگسالان بود که البته با تفاهم‌های صورت گرفته اکنون مشکلی وجود ندارد. وقتی تیم ملی بزرگسالان مشکلی نداشته باشد، به صورت ناخودآگاه مشکلات دیگر تیم‌ها نیز برطرف می‌شود.  

کد خبر 2129560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha