۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

صالحی امیری تاکید کرد:

تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی مشکلی ندارد/ تقدیر از کی‌روش

تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی مشکلی ندارد/ تقدیر از کی‌روش

سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از نشست با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی و حرکت به سوی جام جهانی 2014 برزیل مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از پایان نشست امروز پنجشنبه خود با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشستی عادی را رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار کردیم و مشکلات طبیعی که در عرصه کار تیم ملی بوجود آمد، را مورد برسی قرارداده و در خصوص آنها تصمیم گیری کردیم.

وی با اشاره به اینکه بصورت جدی از فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان حمایت می‌کند، افزود: در این نشست از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که تلاش زیادی کرد تا این تیم به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند، تقدیر کردیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هم تاکید کرد: در این نشست بحث مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امروز اعلام می‌کنیم تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی و حرکت به سوی جام جهانی برزیل مشکلی نخواهد داشت.

صالحی امیری همچنین گفت: مشکلات مالی مسئله مهمی نیست زیرا نظام جمهوری اسلامی با ظرفیت‌های بزرگی دارد و همیشه چنین مشکلاتی را حل کرده است.

 

کد خبر 2129553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha