۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۱۵

عبدالله ویسی:

مقابل گسترش فولاد بخت با ما یار نبود/ از بازی شاگردانم ناراحتم

مقابل گسترش فولاد بخت با ما یار نبود/ از بازی شاگردانم ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با تاکید بر اینکه در دیدار مقابل گسترش فولاد از داور ضربه خورده است، گفت: در این بازی بخت با ما یار نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم، ما در ضد حملات خوب کار کردیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود تا در آخرین لحظات پیروزی را از دست بدهیم.

وی افزود: باید عنوان کنم از بازی شاگردانم ناراحتم و رضایت ندارم. هر دو تیم جوان و با انگیزه بوده و تا به حال حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته‌اند. متاسفانه باید عنوان کنم ما در این مسابقه برای پنجمین بار در طول فصل از داور آسیب دیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا از بازی دو تیم استقبال زیادی صورت نگرفت؟، اظهار داشت: همزمانی دیدار دو نماینده تبریز می‌تواند یکی از دلایل آن باشد، ضمن اینکه مسائل ایاب و ذهاب هم مورد توجه است.

ویسی همچنین گفت: بازی کردن در خانه حریف بسیار سخت است ما در این بازی روی ضربات کرنرل آسیب پذیر نشان دادیم و باید بیشتر از این کار کنیم. البته به نظر می‌رسد موقعیت‌های خطرناک بیشتری نسبت به میزبان داشتیم.

دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

کد خبر 2129788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha