۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

هر نتیجه‌ای بگیریم تا آخر با ویسی هستیم/ مطمئنا در لیگ برتر می‌مانیم

هر نتیجه‌ای بگیریم تا آخر با ویسی هستیم/ مطمئنا در لیگ برتر می‌مانیم

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان با تاکید بر این نکته که نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر تاثیری در تصمیم گیری‌های کلان باشگاه ندارد، گفت: من بار دیگر تاکید می‌کنم که هر نتیجه‌ای کسب کنیم تا آخر با ویسی هستیم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار برابر صبای قم در هفته یازدهم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تمرینات خوبی را برگزار کردیم و برای این بازی آمادگی خوبی داریم. بازیکنان به اهمیت این مسابقه واقف هستند و به دنبال این هستیم که با گرفتن 3 امتیاز خانگی وضعیت بهتری را در جدول رده‌بندی برای خودمان رقم بزنیم.

وی درباره انتقادهای فراوانی که نسبت به عملکرد ویسی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ما برای آینده برنامه ریزی کرده‌‎ایم و این انتقادها در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه تاثیری نخواهد داشت. ما ویسی را قبول داریم و از نظر فنی واقعا خوب کار کرده است بنابراین هر نتیجه‌ای کسب کنیم تا آخر با ویسی هستیم.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان تصریح کرد: من به شما قول می‌دهم که در این فصل تیم را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد. ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و برخی بازیکنان ما جوان هستند ولی به مرور اوضاع بهتری خواهیم داشت.

پورکیانی با اشاره به برنامه‌های این تیم برای نیم فصل عنوان کرد: تیم ما جای خالی زیادی برای نیم فصل دارد و به طور حتم تیم را تقویت خواهیم کرد. از طرفی بحث روحی بچه‌ها نیز وجود دارد که برنامه‌های خوبی در این باره خواهیم داشت. امسال می‌خواهیم تیم را نگه داریم و فصل آینده برنامه‌های دیگر خود را اجرا کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 2141895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha