۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۴۹

ویسی در گفتگو با مهر:

بازیکنانم استرس دارند/ خواستند قراردادم را برای فصل بعد تمدید کنم!

بازیکنانم استرس دارند/ خواستند قراردادم را برای فصل بعد تمدید کنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان می‌گوید یکی از علت‌های فراز و نشیب نتیجه گیری این تیم این است که بازیکنانش استرس دارند. او همچنین با قدردانی از حمایت مدیران باشگاه می‌گوید به او پیشنهاد شده است که صرفنظر از جایگاه استقلال در پایان لیگ، قراردادش را برای سال بعد تمدید کند.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم استقلال صنعتی با فجر سپاسی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وضعیت ما بعد از شکست مقابل سپاهان مناسب نبود. ما روی مسائل روحی و روانی کار کرده‌ایم و خوشبختانه آنقدر هم بازیکن با تجربه داریم که بعد از هر باخت، آنرا فراموش کنند. ما تمرینات خوبی در روزهای گذشته داشتیم و آماده بازی با فجر هستیم.

وی با بیان اینکه این مسابقه برای استقلال شش امتیازی است، تاکید کرد: تغییراتی که در کادر فنی فجر رخ داده است، برایمان مهم نیست. مهم این است که خوب بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال صنعتی درباره احتمال برگزاری این مسابقه روی چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب، تصریح کرد: چمن مصنوعی اگر سالم باشد، مشکلی نیست ولی زمین دستغیب از آسفالت هم بدتر است. این ورزشگاه در حد و اندازه فوتبال ایران و شیراز نیست و حتی امکانات خوبی ندارد. رختکن این ورزشگاه اندازه یک اتاق خواب معمولی هم نیست. روی این چمن راه رفتن هم مشکل است. امیدوارم سازمان لیگ روی برگزاری بازی در حافظیه نظر داشته باشد.

ویسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت‌های افت و خیز استقلال صنعتی در نتیجه گیری، خاطرنشان کرد: یکی از علت‌های اصلی این است که ما تیم پر استرسی هستیم! ابتدای فصل روی بازیکنان با تجربه ما انتقادات زیادی صورت گرفت و آنها در تلاش هستند تا خودشان را ثابت کنند. همچنین خیلی‌ها می‌گفتند بازیکنان جوان استقلال در حد لیگ برتر نیستند. اینها باعث شد تا بازیکنان یک مقدار دچار استرس باشند ولی در مجموع تیم استقلال صنعتی روند خوبی دارد.

وی همچنین به حاشیه‌سازانی اشاره کرد که دست از سر استقلال صنعتی بر نمی‌دارند. ویسی گفت: این حاشیه‌سازان منتسب به تیم استقلال اهواز هستند که تیم ما را دوست ندارند. آنها از بعضی جاها خط می‌گیرند که تمرکز تیم ما را به هم بریزند. فعلا صلاح نیست در این خصوص صحبت کنم.

سرمربی استقلال صنعتی در خصوص حمایت همه جانبه قائم مقام این باشگاه از وی اظهار داشت: باشگاه همه جور امکاناتی را برای من فراهم کرده و از آنها کاملا رضایت دارم. پورکیانی (قائم مقام باشگاه) حتی چند روز پیش به من گفت که برای فصل آینده قراردادت را با ما تمدید کن؛ حالا تیم چه در دسته اول باشد، چه در آسیا و چه در میانه جدول. من هم گفتم این کار را نمی‌کنم چون می‌خواهم روی این فصل تمرکز داشته باشم!

ویسی در پایان در پاسخ به این سئول که "چقدر از عملکرد خودتان در استقلال صنعتی راضی هستید"؟ گفت: باشگاه همه کاری برای ما کرده است و بازیکنان هم همه جوره تلاش می‌کنند که تیم نتیجه بگیرد. با این حال من از خودم 70 درصد راضی‌ام. وقتی می‌توانم از خودم کاملا راضی باشم که تیم را به نیمه بالای جدول بیاورم و امتیازات خوبی را جمع کنم.

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 در شیراز به مصاف تیم فجر سپاسی خواهد رفت.

کد خبر 2138092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha