۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۸

علی فتح الله‌زاده:

افق‌های روشنی را برای استقلال ترسیم کرده‌ایم/ قلعه‌نویی نبود ادامه نمی‌دادیم!

افق‌های روشنی را برای استقلال ترسیم کرده‌ایم/ قلعه‌نویی نبود ادامه نمی‌دادیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به شرایط سخت مالی باشگاه‌های فعال کشور گفت: با برنامه‌ریزی مالی که در نظر داریم افق‌های روشنی برای باشگاه استقلال ترسیم کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی فتح الله‌زاده در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با سرپرست وزارت ورزش و جوانان، ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال و پرسپولیس به دلیل تبدیل شدن به ویترین فوتبال کشور از اهمیت بسیار بالایی در میان عموم مردم و هواداران بسیارشان برخوردارند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، کمک‌های وزارت ورزش و جوانان می‌تواند شور و نشاط اجتماعی را در کشور گسترش داده و مردم را از حق دیدن بازی‌هایی در خور فوتبال برتر بهره‌مند سازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به شرایط کنونی این باشگاه، خاطرنشان کرد: بعد از 20 سال در شرف قهرمانی آسیا هستیم که همین دلیل کافی است تا سخت‌ترین شرایط را با جان و دل پذیرا باشیم. تیم استقلال به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های حساس چون شرکت در جام باشگاه‌های آسیا، شرایط خاصی را تحمل می‌کند و بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط مالی، برای کسب بهترین نتایج تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند.

فتح الله‌زاده همچنین در خصوص موقعیت اقتصادی این باشگاه تصریح کرد: با خوشفکری عمیق می‌توان شرایط باشگاه را دگرگون کرد، اما وضعیت کنونی به جایی رسیده است که شاید اگر قلعه‌نویی نبود، نمی‌توانستیم ادامه دهیم. هفت بازیکن در تیم استقلال پیراهن تیم ملی را نیز بر تن دارند که از تفکر قلعه‌نویی در تیم ملی هم استفاده بهینه می‌کنند که این موضوع در سه بازی آخر ایران برای ورود به جام جهانی کاملا مشهود بود.

وی در ادامه با تشریح موقعیت مالی باشگاه گفت: از بودجه در نظر گرفته شده برای سال 92 نزدیک به 12 میلیارد تومان را خودمان تامین خواهیم کرد، اما اگر کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به باشگاه تزریق نشود به طور حتم دچار مشکل می‌شویم.

کد خبر 2130117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha