۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۱

حواشی دربی 77 تا پایان نیمه نخست؛

از اعتراض قلعه‌نویی تا مصدومیت دو آبی‌پوش

از اعتراض قلعه‌نویی تا مصدومیت دو آبی‌پوش

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اعتراض قلعه‌نویی به داور و مصدومیت دو بازیکن استقلال از مهمترین اتفاقات این نیمه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حواشی این بازی را تا پایان نیمه نخست به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی محسن بنگر، سیدجلال حسینی، سیدمیثم حسینی و سیدمهدی سیدصالحی به سمت نیمکت استقلال رفته و از امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای حضور در میدان رخصت گرفتند. آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، امیرحسین صادقی، محمدمهدی نظری و حنیف عمران‌زاده هم نفراتی بودند که از تیم استقلال به سمت علی دایی رفته و از او برای رفتن به زمین رخصت گرفتند.

* فرهاد مجیدی که در ترکیب استقلال قرار نداشت، در هنگام نشستن روی نیمکت ذخیره‌های استقلال از سوی هواداران این تیم به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* کارلوس کی‌روش هم که دقایقی قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه آزادی شده بود، به همراه سیموئز، امید نمازی و مارکار آقاجانیان در جایگاه ویژه نشسته و بازی را تماشا کرد. او روی هر صحنه‌ای با سیموئز صحبت می‌کند. یک خبرنگار سوئیسی هم در ورزشگاه حضور دارد.

* امیر قلعه‌نویی در شروع بازی کتش را درآورد و آن را روی نیمکت گذاشت اما در طول نیمه نخست در کنار زمین آرام و قرار نداشت و مدام از خط محوطه مخصوص به مربیان خارج می‌شد. علی دایی اما نسبت به امیر قلعه‌نویی کمتر استرس داشت.

* در ابتدای بازی تصاویر تلویزیونی نیمکت تیم پرسپولیس را نشان دادند که به نظر می‌رسید سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس روی نیمکت چشمانش بسته بود.

* اولین اتفاق مهم نیمه نخست به شکسته شدن سر محمدمهدی نظری مربوط می‌شد. وی در دقایق ابتدایی بازی در برخورد با سیدجلال حسینی دچار شکستگی از ناحیه سر شد و با بانداژ سر خود، به بازی ادامه داد.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، محمد پنجعلی، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، ستار همدانی و دکتر نوروزی هم از چهرهای مطرحی هستند که از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.

* دقیقه 15 امیر قلعه‌نویی به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد. در این لحظه علیرضا فغانی به کنار زمین آمد و ابتدا از مربیان دیگر استقلال خواست روی نیمکت بنشینند. وی سپس دقایقی کوتاه با قلعه‌نویی صحبت کرد و در نهایت سرمربی استقلال با عذرخواهی از داور، از او خواست به بازی ادامه دهد.

* محمدمهدی نظری مهاجم استقلال در دقیقه 30 برخوردی با نیلسون داشت که با واکنش محسن بنگر همراه شد. اعتراض‌‎های بنگر با درگیری لفظی بین نفرات دو تیم همراه شد که در نهایت فغانی برای آرامش بخشیدن به این مسائل، به نظری و بنگر کارت زرد نشان داد.

* از دقیقه 33 با نظر امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی به پشت دروازه رفت تا خود را برای ورود به زمین گرم کنند که در این لحظات هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

* فرهاد مجیدی در دقیقه 45 به جای سیاوش اکبرپور مصدوم وارد زمین شد. مجیدی پیش از ورود به زمین به سمت علی دایی رفت و از سرمربی سرخپوشان برای ورود در زمین رخصت گرفت. دایی هم با لبخند او را بدرقه کرد.

 

کد خبر 2130161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha