۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۴

این خبر تکمیل می‌شود؛

تا دقیقه 80 ؛ استقلال صفر - پرسپولیس صفر/ خلعتبری هم تاثیری نداشت!

تا دقیقه 80 ؛ استقلال صفر - پرسپولیس صفر/ خلعتبری هم تاثیری نداشت!

نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر درحالی آغاز شد که در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. شروع نیمه دوم هرچند با یک موقعیت طلایی برای فرهاد مجیدی همراه بود و این مهاجم کهنه‌کار نتوانست از آن استفاده کند اما روال سرد و کسل کننده نیمه اول ادامه داشت و تا دقیقه 80 بازی بدون گل دنبال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌ زاده، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، جی‌لوید ساموئل، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور(45- فرهاد مجیدی)، محمدمهدی نظری و محمد قاضی نفرات تیم استقلال را در این نیمه تشکیل می‌دهند.

نیلسون جونیور، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، رضا خانزاده، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، میثم حسینی، غلامرضا رضایی و سیدمهدی سیدصالحی هم برای تیم پرسپولیس به میدان رفته‌اند.

در شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی درون محوطه شش قدم پرسپولیس صاحب یک موقعیت مطلوب شد که نتوانست توپ را درون دروازه جای دهد تا بهترین موقعیت استقلال از دست برود.

* در دققه 55 این دیدار امیر قلعه نویی دست به یک تعویض در خط حمله زد و آرش برهانی را به جای محمدمهدی نظری وارد بازی کرد.

* خطا روی فرهاد مجیدی در دقیقه 57 یک ضربه ایستگاهی را نصیب استقلال کرد که این ضربه با مداخله مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت. ضربه کرنر هم ثمری برای استقلالی ها نداشت.

* در دقیقه 59 محمدرضا خلعتبری برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت. او جانشین غلامرضا رضایی شد که در این دیدار نتوانست موقعیتی خلق کند.

* فرهاد مجیدی در دقیقه 61 این دیدار با عبور از چند مدافع پرسپولیس توپ ایده الی را برای جی لوید ساموئل ارسال کرد که ضربه محکم این بازیکن از درون محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

* در دقیقه 62 پیام صادقیان موقعیت مشابهی را ایجاد کرد و با عبور از چند بازیکن استقلال خود را به داخل محوطه جریمه استقلال رساند که مدافع حریف توپش را دفع کرد و قاسم دهنوی توپ برگشتی را با اختلاف زیاد به بالای دروازه زد.

* دو دقیقه بعد محمد نوری کاپیتان پرسپولیس ساموئل را در مرکز زمین با خطا متوقف کرد تا هم یک کارت زرد دریافت کند و همه اجازه موقعیت سازی به این بازیکن را ندهد.

* در دقیقه 69 پیام صادقیان شوت محکمی را روانه دروازه استقلال کرد که رحمتی توپ او را برگرداند.

* دقیقه 75 استقلال قصد نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را داشت که مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کردند. در ضد حمله منتظری روی صادقیان خطا کرد و کارت زرد گرفت.

* دقیقه 77 پرسپولیس کمی جلو آمد و دو سانتر روی دروازه استقلال انجام داد که هیچکدام ثمری نداشت و توپ به کرنر رفت. ضربه کرنر را خلعتبری زد که مدافعان استقلال ناقص دفاع کردند.

* در دقیقه 79 علی دایی دست به تعویض دیگری زد و هادی نوروزی را جانشین قاسم دهنوی کرد تا شاید بار هجومی تیمش بیشتر شود.

 

کد خبر 2130166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha