۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۶:۴۷

در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال/

ماهان تندیس قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد

ماهان تندیس قم برابر شهرداری ساوه پیروز شد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین دیدار از فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال موفق به شکست میهمان خود تیم فوتسال شهرداری ساوه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بعد از آغاز رسمی از روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه با جدال همشهریان تبریز و مصاف رقبای مشهدی و مازندرانی با یکدیگر، جمعه شب پانزدهم شهریور ماه نیز با انجام یک مسابقه در قم پیگیری شد.

در این دیدار که در حضور مسئولان ورزش قم، مدیران باشگاه ماهان تندیس و نزدیک به دو هزار تماشاگر حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید، فوتسالیست های تیم ماهان تندیس توانستند حریف خود را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهند.

در نیمه نخست این مسابقه حساس از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ابتدا این تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود که توانست دروازه تیم شهرداری ساوه را گشوده و گل نخست این دیدار را توسط محمد کرمانی به ثمر برساند.

در این نیمه سنگربان تیم فوتسال شهرداری ساوه بهترین بازیکن تیمش بود که چندین موقعیت گلزنی را از بازیکنان فرصت طلب تیم فوتسال ماهان تندیس قم گرفت تا بدین ترتیب نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود تیم فوتسال ماهان تندیس قم به پایان برسد.

 در نیمه دوم تیم ماهان تندیس  قم بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و توانست در همان دقیقه اول این نیمه گل دوم خود را توسط محمد کرمانی به دست بیاورد و بدین ترتیب دو بار یک پیش بیافتد اما دقایقی بعد بازیکنان تیم فوتسال شهرداری ساوه تیم ماهان تندیس را به سبب اشتباهات در کارهای دفاعی جریمه کردند و توسط ظریفیان برای اولینب بار دروازه تیم ماهان تندیس به روی میهمان باز شود.

با این حال بازیکنان شهرداری ساوه در حالی که تصور می‌کردند می‌توانند در ادامه بازی به راحتی ماهان تندیس قم را شکست دهند، حواسشان به ادامه مسابقه نبود و بازیکنان تیم صبای قم در لحظات پایانی نیمه دم دروازه تیم شهرداری ساوه را برای بارهای دوم و سوم توسط علی ابراهیم بیگی و محمد کرمانی گشودند تا نتیجه بدین ترتیب با حساب چهار بر یک به سود ماهان تندیس قم شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و با این تعداد امتیاز از همین هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر جایگاه خود در جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با مستحکم تر کرد تا در هفته دوم در اصفهان به مصاف تیم زمزم اصفهان برود.

 

کد خبر 2130178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha