۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

قهرماني مطلق:

جذب بودجه برای همدان با داشتن برنامه و شاخص امكان پذير است

جذب بودجه برای همدان با داشتن برنامه و شاخص امكان پذير است

همدان – خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان همدان گفت: جذب بودجه با داشتن برنامه، شاخص و ارائه اطلاعات دقيق برای همدان امكان پذير خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرماني مطلق ظهر شنبه در كميته برنامه ريزي شهرستان همدان اظهار داشت: دشمن جنگ اقتصادي عليه ایران را شديدتر كرده و در بحث حماسه اقتصادي همه افراد جامعه بايد تلاش كنند و در اين عرصه حاضر شوند.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه ادارات، ارگان ها هریک باید عرصه اي براي مبارزه با جنگ اقتصادي باشد، بيان داشت: در جذب بودجه ملي و ارائه راهكار براي آن و ارزش افزايي بايد گام هاي موثري برداشته شود.

مديران امسال پروژه جديدي را شروع نكنند

قهرماني مطلق بيان داشت: مديران امسال پروژه جديدي را شروع نكنند و پروژه هايي را پيگيري كنند كه اثر بخش است و به نتيجه مي رسد.

فرماندار شهرستان همدان اضافه كرد: در 15 روز آينده جلسه اي ديگر تشكيل خواهد شد و در اين مدت پيگيري می شود تا يك گزارش از تعداد موافقت نامه هايي كه مبادله شده ارائه شود.

وي با بيان اينكه با اين گزارش كار مشخص مي شود كدام مديرها چقدر پيگيري دارند، عنوان داشت: مديران براي جلسه آينده گزارش داشته باشند.

شهرستان همدان آخرين شهرستان ميزان بارشي است

فرماندار شهرستان همدان با بيان اينكه استان همدان در سال بارشي استان آخر کشور است، ابراز داشت: متاسفانه شهرستان همدان آخرين شهرستان ميزان بارشي است.

وي تاكيد كرد: مصرف آب در بخش كشاورزي و آشاميدني عملا كار مديريتي مي طلبد و با مديريت خوب به سرانجام مي رسد و خوشبختانه در شهرستان همدان در  سال جاري قطع آب وجود نداشت.

قهرماني مطلق با بيان اينكه اميد است سال زراعي بعدي سال پر آبي باشد، اذعان داشت: بايد با مديريت درست اعتبارات بيشتري را نيز در اين راستا جذب كرد.

فرماندار شهرستان همدان اظهار داشت: در بحث آب 394 ميليون تومان براي بحث آب روستايي تخصيص داده شد كه تخصيص حداكثري است.

وي بيان داشت: از بودجه 159 ميلياردي عمراني استان همدان 26 ميليارد 800 ميليون تومان بودجه شهرستان همدان است كه در جمع 29 و دو دهم درصد بودجه استان را شامل می شود و در 18 فصل، 261 برنامه و 256 پروژه تعريف شده است.

مديران جذب بودجه هاي ملي را پيگيري كنند

قهرماني مطلق اضافه كرد: مديران باید به برنامه امسال بودجه اشراف داشته و آن را مطالعه و بودجه هاي ملي را پيگيري كنند و از قوانين در اين راستا اطلاع كافي داشته باشند.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه با اشاره به اينكه ساماندهی 16 مزار شهيد در استان همدان باقي مانده و كار آنها انجام نشده است، عنوان داشت: تا 50 روز آينده بايد كار گلزار شهدا به پايان برسد و با اين كار مزار 2500 شهيد در همدان ساماندهي شده است.

وي ابراز داشت: در سال جاري درصد بهره مندي روستاييان از خانه بهداشت و مركز بهداشت به 100 درصد رسيده است و به اين مكان ها دست يابي دارند.

قهرماني مطلق اذعان داشت: در بحث راه روستايي نيز 98 و نيم درصد جمعيتي روستايي همدان كه حدود 100 هزار نفر هستند از راه آسفالت برخوردار هستند.

مديران هر آنچه به نفع مردم است انجام دهند

فرماندار شهرستان همدان در پايان سخنانش گفت: مديران هر آنچه كه به نفع مردم و حوزه كاري آنهااست انجام دهند و هر زمان كه نياز به فرمانداري و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي داشتند بيان كنند چراكه همگي تمام قد پاي تحقق مطالبات مردمي ايستاده ايم.

کد خبر 2130815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha