۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز؛

دومین مهلت ثبت‌نام فردا تمام می‌شود/ هنوز تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب نرسیده!

دومین مهلت ثبت‌نام فردا تمام می‌شود/ هنوز تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب نرسیده!

دومین مهلتی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در فصل جدید مسابقات باشگاهی در نظر گرفته شد، روز چهارشنبه تمام می‌شود اما هنوز تعداد متقاضیان برای برگزاری این مسابقات به حد نصاب نرسیده چون طی مدت تعیین شده تنها یک تیم به جمع دو تیمی که پیش از این برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند، اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود از اواخر شهریورماه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ تنیس روی میز آغاز شد. بر همین اساس اواخر اردیبهشت‌ماه سازمان لیگ فدراسیون طی اطلاعیه‌ای به 6 تیم شرکت کننده در فصل گذشته مسابقات باشگاهی و دیگر باشگاه‌های فعال در تنیس روی میز از آنها خواست برای اعلام آمادگی و ثبت‌نام حضور در این دوره از رقابت‌ها اقدام کنند.

فرصتی که سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای ثبت‌نام از تیم‌ها در نظر گرفته بود تا 31 مردادماه ادامه داشت اما این فرصت در حالی به پایان رسید که تنها دو تیم پتروشیمی بندرامام و همدان برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند. البته اعلام آمادگی پتروشیمی با ورودیه 8 میلیون تومانی که توسط مسئولان این تیم پرداخت شد خیلی جدی‌تر از همدانی‌ها به نظر می‌رسید چون آنها که سال پیش با نام علیصدر در لیگ شرکت کردند برای مسابقات امسال تنها به اعلام آمادگی شفاهی بسنده کردند. دلیلش هم این است که فعلا نه اسپانسر دارند و نه پولی برای واریز ورودیه لیگ!

در هر صورت با توجه به اعلام آمادگی تنها دو تیم، فرصت ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در فصل بیست و دوم مسابقات لیگ تا 20 شهریورماه تمدید شد. سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز طی اطلاعیه‌ای رسمی این موضوع را به اطلاع تمام تیم‌های باشگاهی رساند اما این مهلت دوباره هم خیلی موثر واقع نشد چون تنها اضافه شدن یک تیم دیگر را به همراه داشت.

پتروشیمی نوری عسلویه تیمی است که در دومین مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در فصل جدید مسابقات باشگاهی، آمادگی خود را اعلام و حتی ورودیه تعیین شده را هم به حساب سازمان لیگ فدراسیون واریز کرد اما بعد از آن هیچ تیم دیگری برای شرکت در فصل جدید لیگ تنیس روی میز نه اعلام آمادگی شفاهی کرد و نه ثبت‌نام رسمی.

این در حالی است که مهلت دوم و 20 روزه‌ای که برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در لیگ 92 تنیس روی میز در نظر گرفته شده بود فردا (چهارشنبه) به پایان می‌رسد اما هنوز تعداد تیم‌های ثبت‎‌نام شده برای برگزاری این مسابقات به حد نصاب نرسیده است. با این شرایط برگزاری لیگ هم امکان پذیر نیست.

مهلت ثبت‌نام دوباره تمدید می‌شود
پیش از این رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده بود که حداقل حضور 6 تیم برای برگزاری مسابقات لیگ لازم است تا این رقابت‌ها کیفیت لازم را در برگزاری و پیگیری دیدارها داشته باشد. با این اوصاف و با توجه به اینکه تاکنون تنها سه تیم برای حضور در مسابقات امسال اعلام آمادگی کرده‌اند، تکلیف برگزاری این رقابت‌ها چه می‌شود؟

داریوش ضرغام‌پور در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: البته با در نظر گرفتن امروز سه شنبه، دو روز دیگر برای ثبت‌نام از تیم‌ها فرصت داریم اما اگر در پایان این زمان تعداد تیم‌ها بیشتر از سه تیم نشد و در کل به حد نصاب لازم نرسید، چاره‌ای نداریم جز تمدید دوباره ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به تمدید دوباره تا 15 مهرماه به تیم‎ها مهلت می‌دهیم تا برای اعلام آمادگی اقدام کنند. البته امیدوارم کار به آنجا نرسد اما به هر حال برای اینکه لیگ با کیفیتی داشته باشیم چاره‌ای نداریم جز تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام؛ حتی اگر در سومین مهلت تعیین شده هم تعداد تیم‌ها به حد نصاب نرسد باید فرصت دوباره‌ای را در اختیار تیم‌ها قرار دهیم تا بالاخره آماده حضور در مسابقات شوند و آن را به ما اعلام کنند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد تغییرات دولت و اینکه خیلی از تیم‌ها منتظر مشخص شدن تکلیف نهادها و مسئولان خود هستند، بی تاثیر در تاخیر اعلام آمادگی آنها نیست، تصریح کرد: از آنجا که اوایل سال آینده مسابقات جهانی ژاپن برگزار می‌شود و بنا به برنامه‌ریزی و درخواست سرمربی تیم ملی که می‌خواهد در دو سه ماه پایانی سال بازیکنان تیم ملی را به طور کامل در اختیار داشته باشد، قصد داشتیم مسابقات لیگ امسال را زودتر از هر سال آغاز کنیم.

داریوش ضرغام‌پور گفت: معمولا هر سال رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز آبان و آذر ماه آغاز می‌شد اما در نظر داشتیم امسال مسابقات را از مهرماه آغاز کنیم تا زودتر تمام شود و تیم‌ها بتوانند ملی‌پوشان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار دهند اما ظاهرا چاره‌ای نیست جز اینکه امسال هم در زمان همیشگی مسابقات را شروع کنیم. اما برنامه ریزی می‌کنیم تا رقابت‌ها زمانی تمام شود که با برنامه‌های تیم ملی تداخل پیدا نکند. 

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته مسابقات لیگ تنیس روی میز با حضور 6 تیم بانک دی، پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، نفت سپاهان و پتروشیمی نوری عسلویه و علیصدر همدان برگزار شد. این تیم‌ها به ترتیب رده‌های اول تا ششم لیگ 91 را به خود اختصاص دادند.

 

کد خبر 2131837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha