۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۸

برای حضور درلیگ تنیس‌روی‌میز انجام شد؛

اعلام آمادگی تیمی با 40 میلیون بدهی/ ضرغام‌پور: اول تسویه حساب، بعد ثبت‌نام

اعلام آمادگی تیمی با 40 میلیون بدهی/ ضرغام‌پور: اول تسویه حساب، بعد ثبت‌نام

مشکل به حد نصاب نرسیدن تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ تنیس روی میز برای برگزاری بیست و دومین دوره این مسابقات در حالی همچنان پیش روی سازمان لیگ فدراسیون است که طی سومین مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی، دو تیم جدید هم به صورت ضمنی برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند اما یکی از آنها 40 میلیون بدهی دارد که این خود چالش جدیدی را برای فدراسیون و سازمان لیگ ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه دومین مهلت تعیین شده سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در مسابقات لیگ به پایان رسید و تنها 4 تیم نسبت به اعلام آمادگی شفاهی یا رسمی خود اقدام کرده بودند، این سازمان فرصت دوباره‌ای را در اختیار تیم‌ها قرار داد تا شاید طی این مهلت، تعداد شرکت کنندگان برای آغاز مسابقات به حد نصاف مورد نظر یعنی حداقل 6 تیم برسد.

پیش از این و طی مدت زمان اولیه‌ای که برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز در نظر گرفته شد،  یعنی از اواخر اردیبهشت‌ماه که سازمان لیگ فدراسیون طی اطلاعیه‌ای به 6 تیم شرکت کننده در فصل گذشته مسابقات باشگاهی و دیگر باشگاه‌های فعال در تنیس روی میز به آنها اعلام کرد که تا 31 اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند، تنها دو تیم پتروشیمی بندرامام و هیات همدان نسبت به اعلام آمادگی اقدام کردند.

بعد از آن و طی دومین مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام که تا 20 شهریورماه ادامه داشت، دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و هیات اصفهان  هم به جمع شرکت کنندگان در لیگ پیوستند اما به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌ها برای آغاز مسابقات باعث تمدید دوباره زمان ثبت نام تیم‌ها تا 25 مهرماه شد.

در این فاصله دو تیم جدید صحبت‌هایی برای حضور در مسابقات داشتند اما نمی‌توان روی این حضور حساب صد در صد باز کرد چون هنوز ثبت‌نام رسمی از آنها نشده است.

اعلام شفاهی دانشگاه آزاد
داریوش ضرغام‌پور، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در مورد این دو تیم توضیح داد و به خبرنگار مهر گفت: دانشگاه آزاد چند روز پیش صحبت‌هایی در مورد شرایط شرکت در مسابقات داشت و حتی مسئولان این تیم خواستند که موارد مورد نظر را به صورت مکتوب در اختیارشان قرار دهیم که این کار را هم انجام دادیم.

وی تصریح کرد: شرایط سازمان لیگ تنیس روی میز برای حضور در مسابقات به طور رسمی در اختیار مسئولان دانشگاه آزاد قرار داده شد اما هنوز آنها اعلام آمادگی رسمی به ما نکرده‌اند که البته امیدوارم طی روزهای آینده این اتفاق بیفتد.

ذوب آهن با 40 میلیون بدهی آمده
رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه از سوی باشگاه ذوب آهن هم با وی تماس گرفته شده است، اظهارداشت: با توجه به تغییرات مدیریتی در سطح باشگاه ذوب آهن، این باشگاه بی تمایل به حضور دوباره در لیگ نیست. حتی از سوی این باشگاه با من تماس گرفته شد و اعلام شد که می‌خواهیم در لیگ امسال شرکت کنیم اما مشکلی که در رابطه با ثبت‌نام ذوب آهن وجود دارد، بدهی این تیم است.

ضرغام‌پور خاطرنشان کرد: ذوب آهن نزدیک به 40 میلیون تومان به فدراسیون بدهی دارد. نمی‌توانیم از چنین تیمی برای حضور در  مسابقات ثبت‌نام کنیم هرچند که برای آغاز فصل جدید لیگ نیازمند حضور تیم‌ها تا به حد نصاب رسیدن‌شان هستیم. در هر صورت به مسئولان ذوب آهن گفته‌ایم که اول باید برای تسویه حساب و پرداخت بدهی‌های‌شان اقدام کنند تا بتوانیم از آنها ثبت‌نام کنیم.

قهرمان می آید
وی با بیان اینکه تا به امروز از دیگر تیم‌ها و وضعیت آنها برای حضور در مسابقات هیچ خبری ندارم، تاکید کرد: البته برخی تیم‌ها مانند بانک دی که سال گذشته قهرمان شد، به خاطر تغییرات هیات مدیره تا به امروز موفق به انجام هیچ اقدامی نشده است. مسئولان این تیم منتظر تشکیل هیات مدیره جدید هستند تا در رابطه با حضور دوباره‌شان در لیگ تنیس روی میز صحبت کنند. به احتمال زیاد امسال هم بانک دی در مسابقات شرکت خواهد داشت.

آبان‌ماه؛ زمان آغاز لیگ بیست و دوم
"پیش از این قرار بود اواخر شهریورماه فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز آغاز شود اما نبود تعداد کافی تیم‌ها، باعث به تعویق افتادن این مسابقات تا به امروز شده است. فکر می‌کنید چه زمانی لیگ بیست و دوم آغاز شود"؟، ضرغام‎پور در پاسخ به این پرسش گفت: فکر می‎‌کنم تا پایان مهلت سوم تعیین شده برای ثبت‌نام از تیم‎ها، تعداد شرکت‌کنندگان به حدنصاب مورد نظر برسد. با این اوصاف به احتمال زیاد از آبان‌ماه فصل جدید مسابقات آغاز خواهد شد.

 

 

کد خبر 2148103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha