۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

در آستانه آغاز فصل بیست و دوم؛

احتمال کناره‌گیری دانشگاه آزاد از لیگ تنیس روی میز/ پسران: بعید نیست

احتمال کناره‌گیری دانشگاه آزاد از لیگ تنیس روی میز/ پسران: بعید نیست

مسئولان حوزه ورزش دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن مسائل مالی تصمیم به کاهش فعالیت‌های خود در برخی رشته‌ها گرفته‌اند. در همین راستا تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با مشکلاتی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر مواجه شده که چه بسا منجر به کناره‌گیری کامل این تیم شود. سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با تایید این مطلب گفت که تا هفته آینده تصمیم‌گیری نهایی در مورد این تیم گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد که سال گذشته بعد از تیم‌های بانک دی و پتروشیمی بندرامام به عنوان سوم مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت، امسال هم برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرد. در همین راستا مسئولان این تیم علاوه بر مذاکره با محمدباقر پسران، سرمربی فصل گذشته مذاکراتی هم با بازیکنانی مانند نیما عالمیان، میدیا لطف الله نسبی، افشین نوروزی، بهنام رحمت‌پناه و امین میرالماسی داشتند و تا حدی موافقت آنها را برای همکاری در لیگ امسال جلب کردند.

البته با هیچ یک از این بازیکنان و حتی پسران که قرار است هدایت تیم را بر عهده داشته باشد هنوز قراردادی امضا نشده و این در حالی است که به دنبال تغییر و تحولات ایجاد شده در حوزه ورزش دانشگاه آزاد، مدیران جدید تصمیم به کاهش رقم قراردادها و در کل بودجه صرف شده برای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاهی گرفته‌اند. این تصمیم با در نظر گرفتن مسائل مالی و مشکلات موجود در این زمینه گرفته شده که در صورت اجرای آن ممکن تیمی مانند تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد به طور کلی از لیگ برتر کناره‌گیری کند.

محمد باقر پسران به عنوان کسی که قرار است سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشد، در گفتگو با خبرنگار مهر مشکلات این تیم برای این حضور را تایید کرد و اظهارداشت: البته در مورد اینکه چه تصمیمی برای این تیم گرفته می‌شود، هنوز چیزی مشخص نیست. مسئولان جدید در حال بررسی وضعیت اوضاع مالی و به قولی بالا و پایین کردن بودجه هستند تا بتوانند به تصمیم قابل اجرا برسند.

وی تصریح کرد: در کل مسئولان دانشگاه آزاد فعالیت‌های ورزشی خود را تا حدی کم کرده و یکسری تیم‌ها در رشته‌های مختلف را کنار گذاشته‌اند. این کار به خاطر کم شدن بودجه کلی دانشگاه آزاد و حوزه ورزشی آن انجام شده است. حالا منتظریم ببینیم در رابطه با تنیس روی میز و حضور در لیگ برتر چه تصمیمی گرفته می‌شود. مسئولان در حال بررسی هستند تا ببینند می‌توانند بودجه لازم برای لیگ تنیس روی میز را تامین کنند یا نه.

این مربی با اشاره به مذاکراتی که با برخی بازیکنان برای همراهی دانشگاه آزاد در لیگ تنیس روی میز شده، تاکید کرد: شاید بودجه مورد نیاز برای این مسابقات تامین شود. در این صورت شاید با همان نفراتی که با آنها به توافق رسیده و موافقت‌شان را جلب کرده‌ایم در لیگ حاضر شویم. در غیر اینصورت و اگر بودجه لازم تامین نشود، شاید در فهرست بازیکنان مورد نظر جابه‌جایی صورت بگیرد و از نفرات دیگری استفاده شود.

"در این صورت و اگر سطح بازیکنان جدید با نفراتی که شما به عنوان سرمربی با آنها صحبت کرده و به توافق رسیده‌اید پایین‌تر باشد، آیا حاضر به ادامه همکاری با تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد خواهید بود"؟، وی در پاسخ به این پرسش مهر گفت: فکر می‌کنم در این صورت اصلا به حضور من هم نیاز نباشد. در واقع اتخاذ چنین تصمیمی به این معنا خواهد بود. مسئولان دانشگاه آزاد از دوستان من هستند و به خوبی نسبت به یکدیگر شناخت داریم. قطعا اگر آنها بخواهند با تیمی در سطح پایین در مسابقات شرکت کنند از من برای همکاری دعوت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در این مورد بحث من مسائل مالی نیست. موضوع این است که از نظر من باید تیم خوبی در مسابقات داشته باشیم نه تیمی که زنگ تفریح باشد.

پسران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه "این احتمال وجود دارد که کاهش سطح تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در نهایت منجر به تصمیم مسئولان برای کناره‌گیری از لیگ برتر امسال شود"؟، گفت: نمی‌دانم؛ هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. شاید هم اگر احساس کنند تیم‌شان در سطح پائین است تصمیم به کناره‌گیری بگیرند. این موضوع بعید نیست چون معمولا تیم‌های دانشگاه آزاد در بیشتر رشته جزو بهترین‌ها بوده‌اند و روی سکو رفته‌اند. در کل فعلا حضورمان در لیگ برتر به مشکل خورده و نمی‌دانیم وضعیت‌مان چگونه می‌شود.

به گزارش مهر، فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور از 25 آذرماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 2189482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha