۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۴۴

آغاز جام بیست و دوم از 25 آذرماه؛

لیگ برتر تنیس روی میز با 5 تیم قرعه‌کشی شد/ مهلت دوباره برای ثبت‌نام تیم‌ها!

لیگ برتر تنیس روی میز با 5 تیم قرعه‌کشی شد/ مهلت دوباره برای ثبت‌نام تیم‌ها!

بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور از 25 آذرماه آغاز می‌شود. قرعه‌‎کشی این مسابقات امروز با حضور نمایندگان پنج تیم انجام شد اگرچه با توجه به مهلت دوباره‌ای که برای ثبت‌نام از تیم‌ها تعیین شده، امکان افزایش تعداد شرکت‌کنندگان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز شنبه با حضور نمایندگان پنج تیم در محل فدراسیون برگزار شد. پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه، دانشگاه آزاد، همدان و شورای شهر بابل تیم‌هایی بودند که نمایندگان آنها با شرکت در نشست امروز، حضورشان را در این فصل از مسابقات قطعی کردند.

در هر صورت با حضور نمایندگان این تیم‌ها هماهنگی لازم برای برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر انجام شد. بر این اساس مقرر شد تا این فصل از مسابقات از 25 آذرماه آغاز شود حتی برنامه هفته نخست این مسابقات هم مشخص شد اما به خاطر مهلت دوباره‌ای که برای ثبت‌نام تیم‌ها تعیین شده است، این برنامه اعلام نشد.

در نشست امروز 10 آذرماه - یعنی دو هفته یپش از زمان تعیین شده برای آغاز مسابقات - به عنوان آخرین فرصت برای ثبت پ‌نام از تیم یا تیم‌های متقاضی حضور در مسابقات تعیین شد. بر این اساس در صورتیکه در این فاصله تیم یا تیم جدیدی به پنج تیمی که نمایندگان آنها در نشست هماهنگی شرکت داشتند، اضافه شود برنامه مسابقات تغییر می‌کند و به همین دلیل برنامه هفته نخست رقابت‌ها اعلام نشد.

این مهلت در حالی برای ثبت‌نام از تیم‎ها مشخص شد که سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز  از اواخر اردیبهشت‌ماه تا 25 مهرماه سه مهلت برای ثبت‌نام از تیم‌ها تعیین کرد که در نهایت فقط اعلام آمادگی پنج تیم را در برداشت. البته در این میان تیم‌هایی مانند اصفهان هم نسبت به اعلام آمادگی اقدام کردند اما در نهایت انصراف دادند. 

کد خبر 2167608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha