۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

موافقت و مخالفت با پیشنهادهای مطرح شده؛

آنچه در جلسه قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز گذشت/ تغییر یک بند آئین‌نامه

آنچه در جلسه قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز گذشت/ تغییر یک بند آئین‌نامه

نشست هماهنگی و قرعه‌‎کشی فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر برگزار شد. در این نشست ضمن تعیین زمان آغاز این دوره از مسابقات، پیشنهاداتی در رابطه با تغییر دو بند از آئین‌نامه مصوب مطرح شد که با یکی از آنها مخالفت و با دیگری موافقت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست هماهنگی و قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر که عصر روز شنبه برگزار شد، این دوره از مسابقات از 25 آذرماه آغاز خواهد شد. برای برگزاری فصل جدید مسابقات اما دو پیشنهاد از سوی داریوش ضرغام‌پور، رئیس سازمان لیگ برتر در رابطه با تغییر دو بند از آئین‌نامه مصوب این سازمان مطرح شد که با رای نمایندگان تیم‌های شرکت کننده یکی از آنها اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر توضیح داد و اظهار کرد: مطابق با بند 1 - 5 آئین‌نامه که با در نظر گرفتن تعداد تیم‌ها مصوب شد، نوشاد و نیما عالیمان همراه با مهران احدی نباید در یک تیم باشند، ضمن اینکه محمدرضا اخلاق‌پسند، پوریا عمرانی و افشین نوروزی هم نمی‎توانند هم تیمی یکدیگر در یک تیم باشند.

وی ادامه داد: اما با توجه تعداد کم تیم‌ها برای برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر در جلسه قرعه‌کشی مسابقات پیشنهاد دادم که تنها نوشاد و نیما اجازه حضور همزمان در یک تیم را نداشته باشند و سایر بازیکنان آزاد باشند اما با این پیشنهاد مخالفت شد.

ضرغام‌پور در رابطه با دیگر پیشنهاد مطرح شده تصریح کرد: همچنین طبق بند 2 - 5 آئین‌نامه، تیم‌ها باید برای شرکت در مسابقات چهار بازیکن از رده‌بندی بازیکنان بزرگسال در سال 91 جذب کنند. اما من پیشنهاد دادم که این قانون لغو شود چون شاید تیمی توان جذب چهار بازیکن در این سطح را نداشته باشد یا اینکه بخواهد از بازیکنان بومی خود بهره ببرد. این پیشنهادی بود که با آن موافقت شد.

وی با یادآوری اینکه پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه، دانشگاه آزاد، همدان و شورای شهر بابل پنج تیمی بودند که نمایندگان آنها در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر با حضور این پنج تیم قرعه‌کشی شد و بر این اساس برنامه هفته نخست هم مشخص شد با این حال فرصت دوباره‌ای در اختیار دیگر تیم‎ها قرار دادیم تا در صورت تمایل برای پیوستن به این پنج تیم ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: بر این اساس تیم‌های جامانده از لیگ برتر تا 10 آذرماه یعنی دو هفته پیش از آغاز مسابقات فرصت ثبت‌نام دارند. اگر در این فاصله تیمی به جمع شرکت کنندگان در لیگ برتر پیوست، برنامه هفته نخست را بر اساس آن تغییر می‌دهیم در غیر این صورت مسابقات طبق برنامه قرعه‌کشی شده آغاز خواهد شد. این برنامه پس از پایان مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام تیم‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 2167805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha