۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۸

خبرنگاران حوزه سلامت آینه ای برای انعکاس توانمندی جامعه پزشکی/ بی مهری به اصحاب رسانه در مشهد تکرار شد

خبرنگاران حوزه سلامت آینه ای برای انعکاس توانمندی جامعه پزشکی/ بی مهری به اصحاب رسانه در مشهد تکرار شد

مشهد - خبرگزاری مهر: مشهد شاهد بهره برداری از بزرگترین اورژانس خاورمیانه بود و در حالی وزیر بهداشت این افتخار استانی را افتتاح کرد که بی مهری به خبرنگاران حوزه سلامت در مشهد که مانند آینه منعکس کننده توانمندیها، افتخارات و مشکلات در این حوزه هستند یک بار دیگر تکرار شد.

سخنگوی  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هماهنگی برای حضور خبرنگاران با وزارت است و دعوتی از رسانه های استان نشده است.

وی با اظهار بی اطلاعی از برنامه افتتاحیه اورژانس عدالتیان ادامه داد: دعوتنامه ای از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای رسانه ها ارسال نشده است.

در حالی قصه بی مهری به اصحاب رسانه در استان ها تکرار می شود که در طول سال این خبرنگاران شهرستان هستند که پوشش اخبار سلامت را در روزهای سرد و برفی زمستان و روزهای گرم و پر حرارت تابستان به عهده دارند.

همایش ها، بازدیدها و افتتاحیه ها در حوزه سلامت همیشه شاهد حضور این فعالان در عرصه خدمت رسانی به مردم است که معضلات و مشکلات مردم را به گوش می گیرند و با زبان قلم به مسئولان منتقل می کنند تا باری از دوش جامعه پزشکی و مردم بردارند.

رسالت خبرنگاران در قبال سلامت شهروندان است که آنها را وا می دارد تا برای توسعه فرهنگ سلامتی بستر سازی کنند و فضای امید را در جامعه ایجاد کنند.

بعد از این ماجرا باز هم خبرنگاران مشهدی در جستجوی پاسخ این سئوال هستند که حضورشان در کنار وزیر بهداشت آیا دلیلی جز انعکاس افتخاری ملی داشت که با مهری رو برو شد.

قصه اين بي‌مهري اولين نيست و آخرين هم نخواهد بود اما شايد لازم باشد مسئولان محترم، خانه‌تكاني درست‌و درماني در برخي انديشه‌هاي خود بدهند و فراموش نكنند كه تنها خبرنگاران بي‌ادعاي شهرستاني هستند كه رفيق روزهاي سخت آن‌هایند، اخبار آن‌ها را منتشر مي‌كنند و پابه‌پاي پيشرفت‌هايشان مي‌آيند و مي‌نويسند و هیچ چشم‌داشتي ندارند.

کد خبر 2132464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha