۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۱

حمایت احزاب پاکستانی از صلح با طالبان/ آمریکا در امور داخلی کشورمان دخالت نکند

حمایت احزاب پاکستانی از صلح با طالبان/ آمریکا در امور داخلی کشورمان دخالت نکند

احزاب پاکستانی ضمن هشدار درباره دخالت آمریکا در امور داخلی کشورشان، حمایت خود را از آغاز مذاکرات صلح با طالبان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس، رهبران سیاسی پاکستان پس از برگزاری نشستی در دفتر نخست وزیر در اسلام آباد با هدف گفتگو درباره اوضاع امنیتی این کشور حمایت خود را از تلاشهای دولت برای مذاکره با شبه نظامیان در مناطق قبیله نشین اعلام کردند.

در این نشست که با حضور نخست وزیر، ژنرال اشفق پرویز کیانی فرمانده ارتش پاکستان و رئیس سرویس اطلاعات این کشور برگزار شد، رهبران سیاسی از دولت خواستند تا هرچه سریعتر مذاکره با طالبان را آغاز کرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

در بیانیه رهبران سیاسی پاکستان آمده است که خود پاکستانی ها باید سرنوشت و آینده خود را رقم زده و درباره روشهای مقابله با تروریسم که به نفع این کشور است، گفتگو کنند و آمریکا یا هر کشور خارجی دیگر حق دخالت در این باره را ندارد.

در این بیانیه همچنین رهبران سیاسی حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در مناطق قبیله نشین را به باد انتقاد گرفته و آن را ناقض حاکمیت این کشور و تمامیت ارضی پاکستان خواندند.

کد خبر 2132592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha