۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

طی 7روز:

کمدی فانتزی" آپارتمان" در اراک به روی صحنه می رود/نگاهی به تبعاتِ غلبه احساس بر فکر

کمدی فانتزی" آپارتمان" در اراک به روی صحنه می رود/نگاهی به تبعاتِ غلبه احساس بر فکر

اراک – خبرگزاری مهر: نمایش کمدی فانتزی" آپارتمان" به نویسندگی و کارگردانی امید عباسی از دوشنبه به مدت هفت روز در فرهنگسرای آئینه اراک به روی صحنه می رود.

کارگردان نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این نمایش نگاهی کمدی و فانتزی به نحوه شکل گیری روابط قبل از ازدواج و تاثیرات آن بر نحوه زندگی مشترک دارد.

امید عباسی با بیان اینکه نمایش روایت زندگی زن و مردی است که آشنایی شان منجر به ازدواج می شود، افزود: در این نمایش سعی شده نگاهی به تبعاتِ غلبه احساس برعقل و منطق در ازدواج داشت.

وی ادامه داد: داستان این نمایش در دو واحد مجاور در یک آپارتمان اتفاق می افتد، یک زن و مرد تنها هر یک بدون اطلاع از حضور دیگری در مجاورت یکدیگر زندگی می کنند و  در ادامه داستان برخی اتفاقات باعث مطلع شدن هر دو از وجود یکدیگر می شود.

عباسی با بیان اینکه ، این زن و مرد با یکدیگر آشنا شده و ارتباط عاطفی بینشان شکل می گیرد، اظهار کرد: این رابطه کاملا احساسی منجر به ازدواج می شود و در نمایش دیده خواهد شد که در مسیر زندگی مشترک، زن و مرد دچار اختلافات فکری و اخلاقی می شوند که باعث جدایی آن ها می شود.

وی گفت: نتیجه این جدایی، رها شدن فرزند این زوج در تنهایی است زیرا هیچ یک حاضر به نگهداری از فرزند نمی شوند.

عباسی در خصوص عوامل کار گفت: در نمایش آپارتمان الهه فربدزاده و امیدعباسی بازیگر، رضا یونسفرد دستیار کارگردان، بهروز لطفی، پوریا رضایی، آرش رضایی، محسن یعقوبی و محمد طبخی دیگر عوامل نمایش بودند و همچنین راهنمایی های استاد فرهاد رحمتی نیز در پیشرد کار بسیار موثر بوده است.

نمایش آپارتمان از 18 تا 24 شهریور ساعت 19 در فرهنگسرای آئینه اراک به روی صحنه می رود.

کد خبر 2132620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha