۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۲

با حضور اساتید برجسته سینمای کشور:

چهارمین هفته فیلم حوزه هنری استان مرکزی آغاز شد

چهارمین هفته فیلم حوزه هنری استان مرکزی آغاز شد

اراک – خبرگزاری مهر: چهارمین هفته فیلم حوزه هنری استان مرکزی با حضور اساتید برجسته سینمای کشور در اراک آغاز شد.

مسئول واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز این برنامه به خبرنگار مهر گفت: هفته فیلم حوزه هنری برای چهارمین سال به مناسبت روز سینما و با هدف شناسایی و کسب استعدادهای جوان، حمایت از فیلمسازان جوانِ بومی و بالا بردن سطح سواد بصری وسینمایی هنرمندان استان برگزار می شود.

حمیدرضا مجیدی با بیان اینکه هفته فیلم با حضور اساتید برجسته سینمای کشوربرگزار می شود، افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی فیلمسازی با حضور این اساتید در بین هنرمندان فیلمِ استان فرصت ارزنده ای برای آموزش و یادگیری است.

وی ادامه داد: در این دوره از هفته فیلم اساتید و هنرمندانی چون مهرداد اسکویی، سعید شاه حسینی، بیژن میرباقری و جعفر حسنی حضور دارند.

مجیدی برگزاری کارگاه های تخصصی را از اهم برنامه های این هفته خواند و اظهار کرد: کارگاه های کارگردانی ، فیلمنامه نویسی، سینمای مستند و سینمای کلاسیک از جمله این کارگاه هاست.

وی در ادامه از اکران فیلمهای تولیدی سال های اخیر حوزه هنری در این چندروز خبر داد و اضافه کرد:  نقد و بررسی آثار هنرمندان استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

مسئول واحد هنرهای سینمایی حوزه هنری استانیادآور شد: حضور تمامی هنرمندان و علاقمندان در این کارگاه ها آزاد است و برنامه های هفته فیلم از 24 تا 28 شهریور صبح و عصر در نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری اراک برپاست.

مجیدی گفت: امسال واحد سینمای حوزه پنج فیلم تولید کرده است که دو مورد از آن انیمیشن و سه مورد دیگر داستانی و در حال تولید هستند.
 

کد خبر 2135911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha