۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

پيريايي در گفتگو با مهر خواستار شد:

بررسي دقيق حادثه اتوبان قم - تهران/ شناسايي اجساد در اولويت است

بررسي دقيق حادثه اتوبان قم - تهران/ شناسايي اجساد در اولويت است

قم - خبرگزاري مهر: استاندار قم گفت: هيچ گونه سهل انگاري در ارائه خدمات به حادثه ديدگان و خانواده‌هاي كشته شدگان تصادف دلخراش اتوبان قم - تهران پذيرفتني نيست.

كرم رضا پيريايي در حاشيه جلسه مديريت بحران استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: ما همه داغدار اين حادثه ناگوار هستيم و همه بدانند كه در واقع برادران و خواهران و فرزندان خود را از دست داده‌اند.

وي تاكيد كرد: مجموعه‌هاي درماني و بهداشتي بايد نهايت مساعدت در بهبودي مجروحان اين حادثه را داشته باشند كما اينكه تاكنون چنين بوده است.

استاندار قم اين حادثه ناگوار را عجيب دانست و افزود: چنين تصادفي كه در دقايق اوليه آن هر دو اتوبوس دچار حريق شده و 43 نفر از هموطنان عزيز ما را به كام مرگ كشاند بايد دقيقا مورد بررسي و كنكاش قرار گرفته و همه بايد خود را در اين زمينه مسئول بدانند.

پيريايي با اشاره به دستور تشكيل كميته ويژه رسيدگي به اين حادثه گفت: استانداري و اعضاي كميته مديريت بحران از دقايق اول حادثه با تمام وجود خدمات مورد نياز را ارائه كرده و در ادامه نيز برنامه‌ريزي خوبي براي اسكان بازماندگان اين حادثه و بستگان كشته شدگان كه از استان‌هاي ديگر به قم مراجعه مي‌كنند انجام شده است.

وي تاكيد كرد: اجساد كشته شدگان براي بررسي بيشتر و شناسايي به سازمان بهشت معصومه(س) منتقل شده و تيم‌هاي مختلف كارشناسي از پزشكي قانوني، نيروي انتظامي و دادستاني براي سهولت در كار و انجام آزمايش‌هاي لازم براي شناسايي اجساد در محل مستقر هستند.
 

کد خبر 2132757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha