۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱:۳۹

در فاصله کمتر از 10 ماه تا جام جهانی؛

استرالیا به دنبال استخدام مجدد گاس هیدینک

استرالیا به دنبال استخدام مجدد گاس هیدینک

با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی استرالیا و شکست تحقیر آمیز 6 بر صفر آنها مقابل برزی،ل فدراسیون فوتبال این کشور در فاصله کمتر از 10 ماه تا آغاز جام جهانی 2014 برزیل به فکر جذب گاس هیدینک افتاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، گاس هیدینک که تیم ملی استرالیا را در رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان به مرحله یک هشتم نهایی رساند، بار دیگر مورد توجه مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور قرار گرفته است.

هولگر اوزیک سرمربی آلمانی استرالیا بعد از شکست 6 بر صفر این تیم مقابل تیم ملی برزیل به شدت تحت فشار قرار گرفته و احتمالا در صورت شکست مقابل فرانسه در دیدار دوستانه 12 اکتبر از کار برکنار خواهد شد.

گاس هیدینک در تمرینات آنژی ماخاچ کالا روسیه

هیدینک گزینه اصلی مسئولان فوتبال استرالیاست اما او فعلا با تیم فوتبال آنژی ماخاچ کالا روسیه قرارداد دارد. مدیر برنامه‌های این مربی هلندی اعلام کرده اگر مسئولان فوتبال استرالیا با او تماس بگیرند از بازگشت به استرالیا استقبال خواهد کرد.

هیدینک که در عرصه ملی اخیرا چندان موفق نبوده نتوانست تیم ملی روسیه را به جام جهانی 2010 و تیم ملی ترکیه را به یورو 2012 برساند. سرمربی پیشین چلسی تا ماه دسامبر و قطعی شدن صعود تمامی تیم‌ها به جام جهانی صبر کرده و بعد از آن پیشنهادها را بررسی می‌کند. به نظر می‌‎رسد او هیدینک بدش نمی‌آید تابستان آینده روی نیمکت یکی از 32 تیم حاضر در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل بنشیند.

کد خبر 2133158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha