۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

بعد از اخراج هولگر اوسیک؛

فدراسیون فوتبال استرالیا به دنبال جذب گاس هیدینک

فدراسیون فوتبال استرالیا به دنبال جذب گاس هیدینک

تیم ملی فوتبال استرالیا در فاصله 8 ماه مانده به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل هولگر اوسیک سرمربی خود را اخراج کرد و اکنون قصد دارد گاس هیدینک را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اوسیک در یک ماه گذشته با استرالیا مقابل برزیل و فرانسه دو شکست 6 بر صفر را متحمل شد و به همین دلیل از سمت خود اخراج شد.

دیوید گالوپ رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا در مورد مذاکره با هیدینک گفت: صحبت هایی با این سرمربی هلندی انجام شده اما هیچ چیز قطعی نیست. باید پروسه انتخاب سرمربی جدید را آغاز کنیم چرا که در بازی بعدی استرالیا که دیداری دوستانه در ماه نوامبر خواهد بود ما باید یک سرمربی روی نیمکت خود داشته باشیم.

هیدینک در سال 2006 سرمربی استرالیا بود و با این تیم در رقابتهای جام جهانی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. این سرمربی 66 ساله در جام های جهانی 1998 و 2002 به ترتیب با تیم های هلند و کره جنوبی به عنوان چهارم جهان نیز دست یافت. او همچنین در یورو 2008 با تیم ملی روسیه به نیمه نهایی رقابتها راه یافت.

هیدینک هم اکنون سرمربی باشگاه متمول آنژی ماخاچ کالا روسیه است و احتمالا به صورت موقت و تا پایان رقابتهای جام جهانی ممکن است هدایت تیم ملی استرالیا را قبول کند.

کد خبر 2154668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha