۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

جروزالیم پست فاش کرد :

مخالفان سوری در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند

مخالفان سوری در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند

یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی از شکل گیری گروهی جدید در میان مخالفان سوری و تلاش مخفیانه آن برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه جروزالیم پست در مصاحبه با یکی از چهره های اصلی مخالفان سوری به تلاش شورشیان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پی برده است.

این رهبر مخالفان که نام مستعار او "امین محمد" است، گفت : در تلاش هستیم تا یک حزب لیبرال در میان شورشیان سوری راه اندازی کنیم. حزبی که طرفدار غرب خواهد بود.

به گفته امین محمد، وی تلاش های خود برای عادی سازی روابط با تل آویو را آغاز کرده و در این راه با تعدادی از سیاستمداران اسرائیلی نیز دیدار کره است.

در این گزارش آمده است : امین محمد حاضر نشد نام افرادی را که با آنها دیدار کرده بگوید و فقط به ذکر نام "ایزاک هرزوگ" از اعضای حزب کار در کنیست(پارلمان رژیم صهیونیستی)، اشاره کرد.

امین محمد درباره منابع مالی این حزب لیبرال گفت : ما منابع خود را داریم و تعدادی از تاجران سوری از ما حمایت می کنند. ما معتقد به جدایی دین از سیاست هستیم و از نظر ما سوریه برای رهبری نیازمند یک جریان سوم به غیر از حکومت بشار اسد و یا اخوان المسلمین است.  

این خبر در حالی منتشر می شود که پیشتر گزارش هایی درباره انتقال مجروحان شورشیان سوری به بیمارستان های رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

علاوه بر این، خبرهایی نیز در مورد درخواست کمک شورشیان سوری از تل آویو منتشر شده بود.

کد خبر 2133528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha