۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰

پرند:

مباحث فرهنگی اولویت اول فنی و حرفه ای کشور است

مباحث فرهنگی اولویت اول فنی و حرفه ای کشور است

شیراز – خبرگزاری مهر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مباحث فرهنگی اولویت اول فنی و حرفه ای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، کورش پرند ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه دومین مسابقات قرآن کریم ویژه کارمندان فنی و حرفه ای کشور افزود: تدوین سند راهبردی مهارت و فناوری با اولویت فرهنگی انجام شده است.

وی تصریح کرد: توجه به مباحث فرهنگی در بخش های مختلف فنی و حرفه از جمله برنامه های مهم این سازمان است که در تمامی بخش ها مد نظر قرار داده می شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: برنامه هایی که در این سازمان مورد نظر قرار گرفته با توجه به حساسیت های موجود در کشور است که در این میان رویکرد های اصلی خود را مشخص کرده ایم.

پرند با بیان اینکه ارایه مهارت به جوانان را در کنار مباحث فرهنگی قرار داده ایم یادآور شد: فعالیت های فرهنگی را به دو دسته تقسیم کرده ایم که شامل فعالیت های فرهنگی کارمندان و کارآموزان است.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح کارمندان از مهمترین برنامه های فرهنگی این سازمان در کشور است که خوشبختانه در این بخش استان فارس توانسته برای دومین بار میزبانی این مسابقات را داشته باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در بخش مربوط به کارآموزان نیز برنامه های فرهنگی مختلفی را ارایه کرده ایم چراکه اعتقاد داریم فرهنگ باید مهمترین بحث جوانان در جامعه باشد.

دبیرخانه دائمی مسابقات قرآنی در شیراز

در ادامه این مراسم مدیر کل فنی و حرفه ای استان فارس نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده دبیرخانه دائمی مسابقات قرآنی کارمندان فنی و حرفه ای کشور به استان فارس داده شده است.

مرتضی مبرایی تاکید کرد: این مسابقات برای دومین بار است که در شهر شیراز برگزار می شود و خوشبختانه سطح این مسابقات از دور قبل بسیار بالاتر بود.

کد خبر 2133586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha