۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

كاشفي مطرح كرد:

تدوين سند همكاري با اتاق ايران در جهت بهره وري كشاورزي / پيشنهاداتي براي افق 20 ساله

تدوين سند همكاري با اتاق ايران در جهت بهره وري  كشاورزي / پيشنهاداتي براي افق 20 ساله

كرمانشاه – خبرگزاري مهر: رئيس اتاق بازرگاني استان كرمانشاه، برگزاري نشست مشترك با كميسيون كشاورزي اتاق ايران را زمينه اي برا تدوين سند همكاري در جهت بهره وري كشاورزي و درج پيشنهادات تشكل ها ي كشاورزي در سند براي تدوين برنامه هاي آن در افق 20 ساله عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، كيوان كاشفي در نشست مشترك با اعضاي كميسيون كشاورزي اتاق ايران تحت عنوان نشست " كميسيون كشاورزي ، آب و منابع طبيعي استان كرمانشاه" كه عصر چهارشنبه با حضور رئيس اتاق ايران، هيئت همراه، معاون برنامه ريزي استانداري كرمانشاه، مدير كل جهاد كشاورزي استان و جمعي از كارشناسان كشاورزي استان در محل اتاق بازرگاني برگزار و تا پاسي از شب ادامه داشت گفت: از دو سال گذشته كه بخش كشاورزي نيز به فعاليت هاي اين اتاق افزوده و جزو وظايف ان اتاق محسوب شد ، فضاي جديدي پيش روي اتاق قرار گرفت.

وي افزود: هم اكنون در اتاق كميسيون هاي خوبي مشغول به فعاليت بوده و با كمك تشكل هاي كشاورزي كه از پيش تشكيل شده بودند سعي كرديم كميسيون كشاورزي را به جايگاه خود رسانده و مانند صنعت و... فعال كنيم.

رئيس اتاق بازرگاني استان كرمانشاه، هدف از برگزاري نشست مشترك با اعضاي كميسيون كشاورزي اتاق ايران را بررسي مشكلات و مسائل پيش روي كشاورزان دانست و گفت: با توجه به وضعيت كنوني كشور و اميد ايجاد شده در بين مردم همه ما  وظيفه داريم اين اميد را تقويت و به مردم بفهمانيم هدف مسئولين جز خدمتگزاري نيست.

كاشفي هم چنين دو دستور العمل را براي جهت گيري اين نشست مطرح كرد و گفت: اولين دستور العمل مربوط به پيشنهادات قابل ارائه در سطح كلان و در نشست خواهد بود كه براي برنامه ريزي 4 ساله پيش رو مد نظر قرار خواهد گرفت و دستور العمل بعدي در خصوص مسائل و مشكلات استاني حوزه كشاورزي است كه با بهره گيري از آن يك سند همكاري بين اتاق بازرگاني كرمانشاه و كميسيون كشاورزي اتاق ايران تدوين و از اين پيشنهادات براي تدوين برنامه هاي افق 20 ساله پيش رو در سند مذكور استفاده مي شود.

رئيس اتاق بازرگاني استان كرمانشاه ، ابراز اميداوري كرد كه اين سند هر چه سريعتر نهاي شده و پيشنهادات اعضا به نحوي باشد كه بتوان از آن در مباحث اجرايي و مطالعاتي بهر ه گرفت.

كاشفي در پايان گفت: در اين سند وظيفه اتاق ايران به عنوان يك ساپورت كننده و هم چنين اتاق كرمانشاه مشخص خواهد شد و اميدواريم بتوانيم از اين طريق به يك چشم انداز مناسب دست يابيم.


 

کد خبر 2133998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha