۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۷

حجت الاسلام سعیدی:

مسجد مقدس جمکران توسعه خوبی یافته است/ رحیمیان شخصیتی فرهنگی و خدمتگزار به نظام اسلامی

مسجد مقدس جمکران توسعه خوبی یافته است/ رحیمیان شخصیتی فرهنگی و خدمتگزار به نظام اسلامی

قم - خبرگزاری مهر: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران توسعه خوبی یافته، تولیت جدید این مسجد را شخصیتی فرهنگی، فاضل و خدمتگزار به نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سعیدی، پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهار داشت: این جلسه به پاس خدمات و تلاش‌های بیش از 10 ساله آیت الله وافی که از چهره‌های محجوب، متواضع، مرید و محب حضرت ولیعصر (عج) به شمار می‌روند برگزار شد تا تلاش‌های ایشان در خدمت به مسجد مقدس جمکران و زائران و نمازگزاران را ارج نهیم.

وی در خصوص تولیت جدید مسجد مقدس جمکران نیز اظهار داشت: حجت الاسلام رحیمیان از شخصیت‌های فرهنگی، فاضل و خدمتگزار به نظام اسلامی و همچنین یار دیرین امام راحل و از افسران رشید مقام معظم رهبری هستند که امیدواریم این آمد و رفت‌ها با عنایت حضرت ولیعصر(عج) ذخیره‌ای برای اخرت باشد.

امام جمعه قم با تقدیر از خدمات بیش از یک دهه آیت الله وافی در مسجد مقدس جمکران گفت: در 13 سال قبل و در روز میلاد امام رضا(ع)، آیت الله وافی که فردی مجتهد و ارزشمند هستند با حکم مقام معظم رهبری که توسط حجت الاسلام گلپایگانی قرائت شد به عنوان تولید مسجد مقدس جمکران منصوب شدند و از‌‌ همان زمان تلاش‌های خود را آغاز و با تدبیر، توکل و توسل کارهای ارزشمندی را انجام دادند.

وی بیان داشت: در طی این مدت مسجد مقدس جمکران توسعه خوبی یافته و امروز فضا فراهم است تا از زائران و نمازگزاران این مسجد مقدس که از سراسر کشور مشرف می‌شوند پذیرایی کرد.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه گفت: در طول سالهای اخیر به مسائل فرهنگی در مسجد جمکران توجه خوبی شد و اقدامات مفیدی صورت گرفت و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز ارتباط خوبی با مسجد جمکران در خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته تا بتوان در این پروژه عظیم شاهد اجرای اقدامات اقدامات فرهنگی خوبی باشیم که امید ست با آمدن حجت الاسلام رحیمیان این ارتباط بیشتر شود.

 

کد خبر 2134300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha