۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۲۵

حجت‌الاسلام رحیمیان:

توفیق خدمت در مسجد جمکران را پاداش 25 سال خدمت به خانواده‌های شهدا می‌دانم

توفیق خدمت در مسجد جمکران را پاداش 25 سال خدمت به خانواده‌های شهدا می‌دانم

قم - خبرگزاری مهر: تولیت جدید مسجد مقدس جمکران گفت: امروز احساس می‌کنم خداوند پاداش 25 سال خدمت به خانواده‌های شهدا را با قرار دادن بنده در اینجایگاه که پایگاه بزرگ تشییع به شمار می‌رود عنایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهار داشت: خداوند نعمت‌های زیادی همانند نعمت ولایت و زندگی در نظام اسلامی به ما داده که این نعمت‌ها آرزوی بسیاری از افراد در طول سالیان و نسل‌های گذشته بوده است.

وی با تشکر از حسن نظر رهبر معظم انقلاب در انتصابش به تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این برای سومین بار است که از سوی رهبر معظم انقلاب، بار مسئولیتی بر دوشم گذاشته می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حس می‌کنم که خداوند پاداش 25 سال خدمت به امام راحل و همراهی با ایشان را در کسب توفیق خدمت به خانواده‌های معظم شهدا در بنیاد شهید داده، افزود: امروز نیز احساس می‌کنم خداوند پاداش خدمت به خانواده‌های شهدا را با قرار دادن بنده در این جایگاه که پایگاه بزرگ تشییع به شمار می‌رود عنایت کرده است.

حجت‌الاسلام رحیمیان با اشاره به متن حکم انتصاب خود که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده بیان داشت: در این متن به دو امر تاکید شده که یکی از آنها مسئله ایجاد تسهیلات برای زائران این مکان مقدس و دیگری ایجاد فضای معنوی و قدسی برای کسانی که به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند است.

تولیت مسجد مقدس جمکران ابراز امیدواری کرد: با همراهی مسئولان استانی و کشوری بتوانیم هم در بحث ایجاد تسهیلات برای زائران و ایجاد فضای معنوی اقدامات خوبی انجام دهیم تا انتظار مقام معظم رهبری در این دو زمینه محقق شود.

وی با بیان اینکه ایجاد طهارت و فضای معنوی در مسجد مقدس جمکران که پایگاه تشییع است بسیار مهم بوده و می‌تواند برای جامعه تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد افزود: ظرفیت‌های خوبی در حوزه علمیه قم به خصوص در مباحث مربوط به مهدویت وجود دارد که امیدواریم از این ظرفیت بهره برداری شود.

حجت‌الاسلام رحیمیان در ادامه ابراز داشت: امروز با نگاه به کشورهای دیگر همچون مصر و سایر کشور‌ها می‌توان فهمید که ما هر چه داریم به برکت و پایداری ولایت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: امروز باید از ولایت تبعیت کنیم و گاهی ممکن است ایشان در مسئله اظهار نظر نداشته باشند اما ما اراده و خواست ایشان را بفهمیم که باید طبق آن عمل کنیم.

 

کد خبر 2134370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha